salat Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Noen som har prøvd denne? Spør kun av nysgjerrighet! I såfall, hva er erfaringene deres av den? ________________________________________________________________________ Sitronvannkuren Består av friskpressede sitroner, en blanding av lønne- og palmesirup og litt cayennepepper og vann. Dette skal drikkes i ti dager, i tillegg til at dagen startes og avsluttes med avføringste.Beyoncé hevder å ha gått ned ti kilo på ti dager på denne måten, som er en variant av detox.
Pringle Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Kur? Diett? Detox? Er du forgiftet? Av hva? Ta en tur til legen! Eller abre forstoppet? Spis svisker. Bare humbug. Google "master cleanse".
Maximillian Cohen Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 10 kg på 10 dager høres ut som en kjempeidé! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Hvis Beyonce har gått ned 10 kg er det kun vann og muskler hun har mistet.Anonymous poster hash: 0ecaa...5bc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Hvis Beyonce har gått ned 10 kg er det kun vann og muskler hun har mistet.Anonymous poster hash: 0ecaa...5bc Ikke nødvendigvis. Jeg gikk ned 11 kg på 14 dager etter at jeg tok mandlene. Jeg var slank da jeg fjernet dem (58 kg) gikk ned til 47- kunne telle ribbena etterpå. Jeg har høyt stoffskifte og trenger myyye mat hver dag så når jeg nesten ikke kunne spise noe så raser vekta fort av. Anonymous poster hash: 6a866...906
Maximillian Cohen Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Ikke nødvendigvis. Jeg gikk ned 11 kg på 14 dager etter at jeg tok mandlene. Jeg var slank da jeg fjernet dem (58 kg) gikk ned til 47- kunne telle ribbena etterpå. Jeg har høyt stoffskifte og trenger myyye mat hver dag så når jeg nesten ikke kunne spise noe så raser vekta fort av. Anonymous poster hash: 6a866...906 Du gikk kanskje ned 11 kg på 14 dager, men du mistet ikke 11 kg fett. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Dette er IKKE bra, hverken for kropp eller sjel. Det er ingen vitenskapelig bevis på at dette "renser" kroppen, på noen som helst måte. Dette er en oppskrift på katastrofe for kroppen. Spis sunt og variert etter anbefalinger fra NHI, vær aktiv i hverdagen. Anonymous poster hash: 01952...50b
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Slike dietter er bare noe tull. Dette vil ikke være bra for kroppen din. Det er ingen enkle løsninger som vil vare - du må rett og slett bare være forsiktig med hva du spiser og trene for å komme i form, gå ned i vekt og holde den vekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå