AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Hadde en MA, etterfulgt av Cytotec to ganger, for deretter å få utskrapning. Denne prosessen medførte selvsagt 8 lange uker uten samleie grunnet "karantene" etter abortene. Etter den kirurgiske aborten blødde jeg ikke stort, bare noen dager. Siden da har jeg ikke sett snurten av blod. I går kunne vi endelig ha samleie etter å ha ventet de to anbefalte ukene, og jeg blødde ingenting i går, men i dag har jeg litt brun utflod. Er det grunn til å tenke at dette kan være infeksjon? Eller er det noen som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 6ed91...7fa
camillasa Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Trist å lese om MA'ene... Opplevde det samme i november... Det er nok normalt å få litt brunt utflod ved samleie etter noe slikt... Jeg blødde ca 5-6 dager etter MA'en og hadde samleie etter ca 10-12 dager... fikk også litt brunt utflod etterpå som gjekk raskt over.. Viss det varer over lenger tid og du har smerter ville jeg sjekket det Jeg fikk mensen tilbake igjen etter 5 uker. Er nå i pprøveperiode3, og håper spira sitter snart😄 Lykke til videre☺
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Trist å lese om MA'ene... Opplevde det samme i november... Det er nok normalt å få litt brunt utflod ved samleie etter noe slikt... Jeg blødde ca 5-6 dager etter MA'en og hadde samleie etter ca 10-12 dager... fikk også litt brunt utflod etterpå som gjekk raskt over.. Viss det varer over lenger tid og du har smerter ville jeg sjekket det Jeg fikk mensen tilbake igjen etter 5 uker. Er nå i pprøveperiode3, og håper spira sitter snart Lykke til videre☺ Rettelse: 1 ma, som medførte to runder cytotec og en utskrapning. Altså en lang prosess på en MA. Har et barn fra før av - så totalt har jeg hatt to svangerskap, hvor det ene resulterte i en frisk baby og det andre i MA. Uansett; takk for svar. Greit å høre at det var normalt. Blødningen opphørte, og etter vi hadde samleie igjen begynte jeg å småblø. Godt mulig det er det samme som du opplevde. Kroppen har jo vært gjennom litt av en prosess den siste tiden. Småblødde du mellom utskrapning og din første mens 5 uker senere? Altså, at du blødde etter samleiene, og fikk skikkelig mens 5 uker etter utskrapningen? Masse lykke til videre. Håper det sitter hos meg igjen. TS Anonymous poster hash: 6ed91...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå