AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Når jeg trener "magestyrke" og vil ha mer markerte magemuskler? Er det noe sprdielt jeg burde spise da? Noe som hjelper eller noe sånt? Anonymous poster hash: efacd...18b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 For å få markerte magemuskler må underhudsfettet fjernes. Dette gjør du ved å spise mindre enn du forbrenner. Alt kan spises, men med måte.Anonymous poster hash: 9f2e3...c0a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Når jeg trener "magestyrke" og vil ha mer markerte magemuskler? Er det noe sprdielt jeg burde spise da? Noe som hjelper eller noe sånt? Anonymous poster hash: efacd...18b Spesielt***Anonymous poster hash: efacd...18b
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Mye grønnsaker, spesielt brokkoli. Kanskje kutt ned på brød, i alle fall unngå hvitt brød til fordel for fullkornsbrød, rugbrød osv. Grønne epler er bra, og drikk mye vann med sitron.
Gjest Runforit Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Spiller ingen rolle hva du spiser. Men du må i underskudd for fettprosenten må ned. Sukker og raske karbs holder også på en del vann så dess mindre av det du har i kostholdet dess mer rippet vil kroppen bli med moderat underskudd og jevn trening. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå