Nasseline Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har lyst til å komme i kontakt med andre stemødre. Kjenner ingen i min krets som er i samme situasjon som meg. Det kan være frustrerende til tider Men koselig også. Kanskje vi kan prates på MSN? Hvis det er noen som har lyst, send meg gjerne en PM. Legger ikke ut msn-adressen min her av frykt for å bli gjenkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor gamle er ungen(e) som du er stemor for da? Ganske relevant synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Hvor gamle er ungen(e) som du er stemor for da? Ganske relevant synes jeg... Enig! Men utover det så kunne det jo ha vært fint å hatt kontakt med andre i samme situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Jepp jeg lurer også på hvor gammelt stebarnet (eller stebarna) er... Jeg er for min del mor til ei på 12 og stemor til ei på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg er stemor til ei jente på 15 år og mor til ei jente på 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 "stemor".Har de ikke mor disse barna da!Synes navnet er helt på jordet jeg.Mannen min har 3, no voksne fra før.De var 14-23 da jeg kom inn i bildet.No 25-34 .+barnebarn er kommet til.Men stemor og bestemor har jeg ikke blitt.I dag er jeg egentlig glad for det.For i denne fam. er det problem på problem.De har valgt dette selv.Men barnebarna har 3 bestefedre.Farfar-morfar og "stefar" som er blitt bestefar.Jeg er bare NN. PS! Nei jeg er ikke sår.I dag er jeg takknemlig for at ikke tittelen min er tildelt.Jeg har egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemei Skrevet 17. august 2004 #7 Del Skrevet 17. august 2004 Ja, hva skal man kalle seg da, eller si? Skulle avgårde på SFO med min egen sønn og hadde også med min manns sønn, som har gått der i 3 år. De voksne på SFO så jo rart på meg når jeg sa at 4.klassingen var storebroren til min sønn. Så da måtte det komme... grøss.. urk... Ja, jeg er stemoren hans... så det er egentlig min stesønn.. og liksom ..kremt.. ja... ha.. knegg... Det er ikke bare enkelt, og selv om mine, dine, våre barn blir mer og mer vanlig, føler man seg gjerne litt uttafor når man går på butikken og to barn roper mammaaaaaaaaaaaa og en roper navnet ditt... Men sånn er det... Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. august 2004 #8 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg er også stemor. For en gutt på snart 9 år. Har en datter på 6 1/2 år også. Send meg gjerne et PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrøkenLettlår ikke innl. Skrevet 18. august 2004 #9 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har fått en del henvendelser, så for min egen del trenger jeg ikke fler Ville bare si i fra om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. august 2004 #10 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er også stemor. For en gutt på snart 9 år. Har en datter på 6 1/2 år også. Send meg gjerne et PM. Nesten omvendt for min del :-) Sønn på 10 år og stedatter på 6 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå