Granny Skrevet 7. mars 2015 #1 Del Skrevet 7. mars 2015 Sigrid Bonde Tusvik skriver i en kommentar: (sitat) "Kjønnslatskapen har tatt deg når du er en av de 340.000 som følger Fotballfrues instagramkonto eller er en ivrig kommentator på satans eget nettsted kvinneguiden.no." http://nyemeninger.no/alle_meninger/cat1003/subcat1018/thread309521/ Er kvinneguiden.no Satans eget nettsted? Hva mener dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Del Skrevet 7. mars 2015 Ja -benteun Anonymous poster hash: c3ef2...286 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Del Skrevet 7. mars 2015 Ha-ha, hadde en kjent mann sagt det offentlig hadde han blitt gjellet og rullet i tjære og fjær Anonymous poster hash: c336a...217 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. mars 2015 #4 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er dessverre djevelskt mange mobbere her inne som ikke har noe annet formål enn å hakke på andre. Men satans nettsted er jeg litt i tvil om. Finnes gode diskusjoner og kvalitets tråder på KG - fotballfrue tråder er derimot ikke en av de. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Del Skrevet 7. mars 2015 Så Satan selv er imot likestilling, og har attpåtil sitt eget nettsted. Anonymous poster hash: 26411...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er faktisk sykt mye dritt på det forumet her. Mange hysteriske kvinnfolk. Og mange som sitter og slenger dritt og rakker ned på andre. Jeg skjønner veldig godt at kvinneguiden ikke har noe godt rykte. Anonymous poster hash: 014aa...271 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #7 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er dessverre djevelskt mange mobbere her inne som ikke har noe annet formål enn å hakke på andre. Dem eksiterer på alle forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2015 #8 Del Skrevet 7. mars 2015 Er det wifi i helvette? ...tviler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvem er Sigrid Bonde Tusvik og hvorfor betyr meningen hennes noe? Anonymous poster hash: d9c26...858 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Del Skrevet 7. mars 2015 Husker jeg grøsset når hun hadde plassert barnesete oppi bakruta på pochen og spøkte om det.Anonymous poster hash: 058ed...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #11 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg har deltatt på AD (aftenposten debatt) som dessverre er lagt ned, vært på VGD, Diskusjon.no. Debatten i denne tråden tror jeg alle nettdebatter har. Ingen er verre en andre egentlig. Det er mobbing, drittslenging og annet som går igjen. Folk klager, men deltar like ivrig. Så hva er det med oss? Jo vi liker det. Det er en del av sjarmen. Ingen tvinger oss til og delta. Jeg er ofte kontroversiell og mottar mye dritt, og jeg gir og oppfører meg som et rasshull enkelte ganger. Hva så? Man må ikke la seg mobbe, man kan ignorere og ikke svare, eller kun sende ei kule tilbake. Folk må slutte å ta seg selv så forbanna høytidelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvem er Sigrid Bonde Tusvik og hvorfor betyr meningen hennes noe? Anonymous poster hash: d9c26...858 "Komiker".Anonymous poster hash: 058ed...6b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. mars 2015 #13 Del Skrevet 7. mars 2015 vel kvinner er jo kjent for å være hunndjevler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #14 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvem er Sigrid Bonde Tusvik og hvorfor betyr meningen hennes noe? Anonymous poster hash: d9c26...858 Hennes meninger betyr ikke en dritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er bare å ta en titt på tråden om Fotballfrue det. Sladrekjerringer i ekte stil som hadde trengt litt av samme medisin. Utrolig hvor besatt og regelrett onde man kan være bare man er i flokk... Selvsagt gjemt bak at hun redigerer seg tynnere og ikke merker innleggene sine som reklame *GRØSS OG GRU!!* Noen kan bli drept. Godt at de er satt på saken! Så sånn sett kan nok KG være Satans eget nettsted. Anonymous poster hash: 52b12...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. mars 2015 #16 Del Skrevet 7. mars 2015 Kjønnslatskapen har tatt deg når du til enhver tid er sykelig opptatt av hvem som er kjæreste med William Nygaard. Kjønnslatskapen har tatt deg når du får TV2 til å lage en dokumentarserie om din tid som gravid og spedbarnsmor. Nei, det hun åpenbart mener, er at kjønnslatskapen har tatt deg om du ikke går i tog 8. mars. Er det ikke et paradoks at akkurat det blir målestokken? Det må da ha større betydning hva du gjør resten av året. Forresten synes jeg heller ikke det er god kvinnekamp å gi nybakte mødre dårlig samvittighet for å velge å bruke tid på barna selv om de har mastergrad. Hun vil sikkert oppfordre menn med mastergrad til å bruke mer tid på barna – og akkurat der kan vi ta hverandre i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #17 Del Skrevet 7. mars 2015 Djevelen er ikke en kvinne, djevelen er en mann. Og ekte menn henger ikke på KG nei. Anonymous poster hash: fcad7...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 7. mars 2015 #18 Del Skrevet 7. mars 2015 Mulig jeg har bodd i utlandet litt lenge (aka Sverige..) men hva er kjønnslatskap?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 7. mars 2015 #19 Del Skrevet 7. mars 2015 Eller satans tv show, torsdagskveld fra nydalen https://www.google.no/search?q=morten+ramm+naken&safe=active&client=safari&channel=iphone_bm&biw=375&bih=559&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=vDX7VK-HAsL1O6rDgJgD&ved=0CAYQ_AUoAQ#safe=active&channel=iphone_bm&tbm=isch&q=torsdagskveld+fra+nydalen+naken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. mars 2015 #20 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er dessverre djevelskt mange mobbere her inne som ikke har noe annet formål enn å hakke på andre. Hvem blir hakket på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå