Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2004 #101 Del Skrevet 18. november 2004 Har sett programmer der det forskes på dette. Og selv om de tror de har funnet svar, så kan det plukkes fra hverandre det også. Så da er vi faktisk like langt, egentlig... (hvis ikke du har noe forskningsmateriale som er ganske nytt og revolusjonerende da, for sist jeg hørte om det, så visste man ikke sikkert der heller) Er enig i de! Å selv om det er masse som kan forklares vitenskaplig så vil det vel ikke si at man har hele svaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherubino Skrevet 18. november 2004 #102 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg vet Cherubino, det er opptil deg og meg, - vi må rett og slett slutte å handle på kjøpesentere, gå i gudstjenester, gi kollekt til kirkene og lytte til prestene... Vi må si til oss selv at Gud vil at dette skal være fortid. 8) Kjøpesentret er ofte den eneste muligheten dessverre. Jeg går aldri på gudstjenester eller gir fem flate øre til kirken. Er utmeldt av dette bakstreverske kostebinderiet for lengst. Jeg kan utvide det ovenfor med: En verden uten moskeer, synagoger, mullaher, imamer og rabbinere og andre som lever fett på overtro og store gruppers uvitenhet, ville det også være godt å bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå