Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du vil at vi skal kjøpe en pose yoghurtnøtter, se på innholdsdeklarasjonen, veie hver og en nøtt, dele og regne ut gjennomsnittet for deg?

Anonymous poster hash: 4e8f3...b06

Du trenger da ikke veie hver enkelt nøtt for å finne gjennomsnittet :opplyser:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet

ja :)

Anonymous poster hash: 218fe...44e

Du får regulere selv når du har fått nok. Neste gang så kjøper du matvekt eller ikke løsvekt.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger da ikke veie hver enkelt nøtt for å finne gjennomsnittet :opplyser:

Jo, fordi nøttene er av ulik vekt og størrelse, ihvertfall i den posen jeg pleier å kjøpe. Kanskje man skal undersøke kaloriinnholdet i de ulike type nøttene også...

Skrevet

Jo, fordi nøttene er av ulik vekt og størrelse, ihvertfall i den posen jeg pleier å kjøpe. Kanskje man skal undersøke kaloriinnholdet i de ulike type nøttene også...

Nei, en trenger ikke veie hver nøtt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Steng tråden, trådstarter har ikke spist enda og lurer på om vedkommende kan spise nøtter.

Anonymous poster hash: 5153c...6ed

Jeg lurer ikke på om jeg kan spise nøtter. Har jo tenkt til å spise og kose meg etterpå. Synes det er nyttig å vite omtrent hvor mye kcal det er i hver og en, men blir tydeligvis vanskelig å finne det ut. Ender med at jeg spiser 300 gram :sjokkert:

Anonymous poster hash: 218fe...44e

Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Vi ønsker ikke tråder som diskuterer et farlig lavt kaloriinnhold eller skadelige kostholdsråd generelt.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...