Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har et problem, det virker kanskje som en fillesak for noen, men for meg er dette blitt veldig vanskelig. Kjæresten min kysser alltid men øynene åpne, jeg har prøvd å sagt til han at jeg synes dette er rart, da skjerper han seg litt, men det går alltid kort tid før jeg tar han i å ha øynene åpne når vi kysser. Jeg lurer på om jeg skal gjøre det slutt med han pga av dette... Er jo veldi glad i han å alt, men jeg synes faktisk dette er ekkelt!!!! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ordentlig glad i han, så lar du ikke en slik ting bestemme hvorvidt dere skal fortsette å være sammen. snakk til han igjen og få han til å forstå hvor plagsomt du syns det er.

Gjest Anonymous
Skrevet
Herremin.

Hva mener du med de?????

Gjest Madam Felle
Skrevet

Unnskyld meg, men skal du liksom bestemme, om han skal ha åpne eller lukkete øyne når dere kysser? Hva om han krevde at du skulle ha åpne øyne?

Er det ditt største problem med han, lurer jeg på om du er 14 år gammel. For fra en liten jente kan en forvente slike utsagn, men ikke fra en voksen. :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva mener du med de?????

Det hun skriver vel. :wink:

Skrevet

At du vil slå opp med en gutt som kysser med øynene oppe, det mener jeg med det. Hører du ikke selv hvor dumt det virker? Nei du får gjøre som du vil.

Skrevet

Ja, det er en filleting. Og hvis du ser at han har åpne øyne når han kysser deg, så må jo du selv ha åpne øyne? Eller er det kanskje slik at du skal få lov å titte, men ikke han?

Skrevet

Han liker sikkert å se på at du er hengiven og forelsket når dere kysser. Er ikke det koselig?

Lukk øynene, så ser du ikke at han titter på deg.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja en så stor sak så hadde jeg virkelig slått opp.....

Skrevet

Ja det syns jeg du skal - om ikke annet så for å gjøre ham en tjeneste... :-?

Skrevet

Jeg kan godt forstå det er irriterende...

men hadde nok ikke slått opp akkuratt :)

Men uansett... hva er vitsen med å kjefte på henne fordi hun har lyst å slå opp. ro dere ned. hennes valg!!

Skrevet

Klart du bør slå opp!

For du kan jo umulig være forelsket i ham.

Gjest Catwoman
Skrevet

Siden du vet at han har øynene oppe så må du jo ha øynene oppe du og da..

Skrevet
Siden du vet at han har øynene oppe så må du jo ha øynene oppe du og da..

Et ganske godt poeng akuratt det der :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

My god... :o

Dette er en kødde tråd, si det er en tulletråd!!!

*urk*

:murvegg:

Eller kanskje dette er forum for :babygutt::babysmokk::babyjente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...