AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Personalinngangen er kun for personalet og derfor har den et skilt som sier at den kun er for personalet. Skiltet sier også hvor man kan finne hovedinngangen som er riktig inngang for pasienter og besøkende. Selv om det ikke er presisert på skiltet tror jeg studenter har lov å bruke personalinngangen. Første gang jeg gikk personalinngangen var det en gruppe på kanskje 10 mennesker i alderen sene tyveårene til tidlig tredveårene som gikk av samme trikk som meg. Samtlige hadde ryggsekk. Studenter vil jeg tro. Jeg gikk av trikken bak dem og syntes jeg passet ganske bra inn i deres gruppe. Personalinngangen er rett ved trikkestoppet. Praktisk hvis det for eksempel regner sidelengs. Hovedinngangen ligger ca. 50 meter unna trikkestoppet. Man kan rekke å bli både våt og kald selv om man bare går 50 meter, men det er ikke det beste med personalinngangen. Det beste er nemlig, og dette opplevde jeg som helt euforisk første gangen jeg gikk inn der bak studentene: Å totalt distansere seg fra pasienter og besøkende. Å løfte hodet å late som man er her i et helt trivielt ærend. Anonymous poster hash: 8dd17...26c 2
maskineple Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 (endret) . Endret 15. juni 2015 av kjærligbåttur
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Euforisk sier du? Er du en fedora neckbeard ts? http://i.imgur.com/VyXve7t.jpg Forøvrig enig med brukeren over. Dette er ikke et diktforum. Anonymous poster hash: d9b4b...9f8 Endret 7. mars 2015 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Det var ikke dikt, bare hyllest. Beklager om jeg la det i feil forum, kanskje en moderator kan flytte?Anonymous poster hash: 8dd17...26c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Det var ikke dikt, bare hyllest. Beklager om jeg la det i feil forum, kanskje en moderator kan flytte?Anonymous poster hash: 8dd17...26c Jeg tror ikke det finnes noe forum for dette Anonymous poster hash: 6e933...3f9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Herlig TS! Jeg har også hatt en slik følelse noen ganger i livet, følte meg helt hjemme i teksten din, oversatt til mine situasjoner Anonymous poster hash: 9033f...696 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Herlig TS! Jeg har også hatt en slik følelse noen ganger i livet, følte meg helt hjemme i teksten din, oversatt til mine situasjoner Anonymous poster hash: 9033f...696 takk takk takk http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 8dd17...26c 1
Anglofil Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Jeg tolket det som en hyllest til personalinngangen, som jeg toket dithen at det hadde med noe innen personalinngangen i et eller annet yrke å gjøre. Karriere- og utdanningsforumet har med alt som er relatert til studier og yrker/karrierer å gjøre. Hvis det er flyttet feil er det selvsagt å beklage, men da bør man også påse å opprette tråden i riktig underforum i utgangspunket. Det er rom for tolkning her, jeg så ikke nødvendigvis på dette som et dikt alene. Hvis noen hadde skrevet et dikt om lærerutdanningen kunne det like gjerne passet inn på dette forumet som på kultur, litteratur- og musikkrommet. Yvonne (mod)
Shmohawk Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Ja, personalinngangen på Rikshospitalet er helt fabelaktig. Hadde bare Ullevål hatt det samme, rett ved stoppet til 20-bussen og trikkene.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Ja, personalinngangen på Rikshospitalet er helt fabelaktig. Hadde bare Ullevål hatt det samme, rett ved stoppet til 20-bussen og trikkene. Aldri vært der, men lar det seg lett gjøre å bruke den selv om man ikke er personal? Anonymous poster hash: 8dd17...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå