Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med dere forstår hva jeg mener med tutt. Er det forbeholdt ungdommen eller kan det være fint på de litt eldre også?

Anonymous poster hash: 3ca84...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en knute? I så fall; har sett det på både unge og eldre og alle kan kle det.

AnonymBruker
Skrevet

I en knute? I så fall; har sett det på både unge og eldre og alle kan kle det.

Ja, en knute (i nakken, ikke høyt opp på hodet) i en litt rufsete variant :laugh: Ønske egentlig at den var mindre rufsete, men da må jeg vel bruke donut - eller finnes det andre ting som kan gjøre at det ser litt mer elegant ut?:)

Gjest Pheel
Skrevet

Det kan alle gå med. Hender jeg gjør det selv på en dårlig hårdag eller dager jeg bare bryr meg lite om hvordan jeg ser ut. :)

Skrevet

Ja, en knute (i nakken, ikke høyt opp på hodet) i en litt rufsete variant :laugh: Ønske egentlig at den var mindre rufsete, men da må jeg vel bruke donut - eller finnes det andre ting som kan gjøre at det ser litt mer elegant ut? :)

Du kan f.eks. begynne med fransk fletting og avslutte med en fin knute i nakken. Jeg liker den rufsete, men hvis du vil ha den stram kan du jo bruke saltvann og hårspray + et par hårnåler for å få den til å sitte. Saltvannet gjør håret lettere å jobbe med det får mer tekstur og det sitter lettere.

Men det er like fint uten fletten også da. Jeg liker å dra ut litt hår på siden av fjeset mitt, i og med at jeg ikke liker at alt håret sitter klistret til hodet mitt; jeg kler det ikke.

Skrevet

Det er jo utrolig mange variasjoner, og det er noe som kan se utrolig fint ut i alle aldre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 07 Mar 2015 - 15:21, said:

Ja, en knute (i nakken, ikke høyt opp på hodet) i en litt rufsete variant :laugh: Ønske egentlig at den var mindre rufsete, men da må jeg vel bruke donut - eller finnes det andre ting som kan gjøre at det ser litt mer elegant ut? :)

Du kan kjøpe hårnett til å surre rundt etter du har satt håret opp, så ser det ikke like rufsete ut. Har sett på vita og glitter.

Sånne: http://www.vita.no/accessories/beter-harnett-beige-gra-sort-2pk

Anonymous poster hash: 1e94f...c7d

Gjest Veritaserum
Skrevet

Bruker knute høyt oppe hele tiden. Går ut med det også, har krøller så det blir utrolig rotete om jeg ikke setter det opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ofte når jeg skal på fest og jeg. Får høre at jeg er penere med håret i en (dandert) dott enn når det er ned og stylet :) 25 år gammel!

Anonymous poster hash: d42d9...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...