Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Sex har blitt så angstfylt at jeg ikke klarer å ha sex med mannen min. Hvert forsøk ender i hysteriske gråteanfall, og jeg er alltid på vakt mot sexuelle hentydninger. Klarer heller ikke snakke om det, hvertfall ikke bruke "sexuelle"ord. Vi går i familieterapi, men det hjelper ikke stort når jeg ikke klarer å snakke om temaet. Lurer veldig på hvordan jeg skal få bukt med dette.........er så lei meg og redd.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #3 Skrevet 15. august 2004 Nei, hadde jeg bare visst det så..............
Gjest Fighter Skrevet 15. august 2004 #4 Skrevet 15. august 2004 Har du vært utsatt for overgrep? Snakket med psykolog?
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #5 Skrevet 15. august 2004 Det har jo ikke alltid vært sånn, angstfylt altså. Har ikke vært til psykolog alene, men familieterapeuten er det. Men vurderer å gå alene nå. Bare at jeg orker ikke tanken på å gå til legen å forklare situasjonen.
Gjest Fighter Skrevet 15. august 2004 #6 Skrevet 15. august 2004 Prøv å snakk med familieterapeuten, evetuelt en sexolog eller psykolog. Tror ikke du kan få vekk angsten uten å snakke om den eller om seksualitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå