Gjest Gruble Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Hei 8) Jeg vurderer å begynne på Illustrasjonsstudiet på MI. Etter å ha lest flere innlegg ang. andre studier på denne siden er jeg litt skeptisk. Er det noen som har erfaringer på godt og vondt eller kjenner noen som har gått på dette studiet? Hvordan foregår undervisningen? Er det bra utstyr i klasserommene, eller må flere personer dele datamaskin, slik som det f.eks. er på Næringsakademiet? Jeg har gått på tegning, form og farge for snart 10 år siden. Jobber nå som vikar i en kjedelig kontorjobb, men vil inn på riktig spor igjen; dvs. tegning- som jeg liker å drive m. (Har også et kveldsstudie i web-design.) En jobb m mulighet for å jobbe m tegning i kombinasjon m bildebehandling, enten heltid el v siden av annen jobb, er noe jeg kunne tenke meg. Noen som vet om evt andre studier v andre skoler i Oslo som kan passe for meg? Kunne sikkert ha spurt på MI, men vil gjerne ha upartiske synspunkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gruble Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Ble sterkt frarådet å bruke pengene mine på MI generelt av arb.giveren min idag, så da dropper jeg MI, ja.. Argumentene var i hovedsak "samlebånd/pengesluk-skole", lite dybde i undervisningen, DÅRLIG rykte, lite ettertraktet i næringslivet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå