AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Oi sann. Mensen er 1-2 dager forsinket, men vi har ikke prøvd aktivt. Tok en test i morges mest for å se om det var greit å ta et par glass vin i kveld Og den var ikke fullt så blendahvit som en negativ test pleier å være. Når jeg har fått negativ test har det liksom vært tvil, men nå er jeg usikker. Har hørt om det som kalles "skyggestrek", er det det jeg ser? Har ikke testet så mange ganger før, og da har den enten vært klar positiv eller helt hvit. Blir glad for svar. Det er ikke krise om jeg er gravid, men ganske uventet Anonymous poster hash: 548cb...573
j86 Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Den kaaan nok se litt positiv ut! Ville tatt en ny test om en dag eller to :-)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ja, jeg får nok gjøre det, hvis mensen ikke dukker opp. Takk for svar! Jeg tenker som deg, at den i det minste er litt uklar. Det hadde falt ut et "ikke" i HI, det skulle stå "Når jeg har fått negativ test har det liksom ikke vært tvil". Da har den vært helt hvit, ikke antydning til noe plusstegn. Får vel droppe den vinen, for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: 548cb...573
Sulfina Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg synes den ser positiv ut! Mine så iallefall sånn ut tett på IKM. Gratulerer! Endret 7. mars 2015 av Sulfina
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Så mange som tror den er positiv! Så moro da. Litt satt ut her, samboeren har vært mye bortreist denne måneden og det har vært så som så med sexen. Men da har visst noen sædceller klart å klore seg fast lenge nok. Wow. Dette var... rart. Men veldig gøy også. Må bare la det synke inn litt (og ta en ny test om et par dager). Tusen takk for svar, dere! Anonymous poster hash: 548cb...573
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Den er positiv. Anonymous poster hash: bd031...45c
camillasa Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Positiv😄 sånn var min også ved ikm gratulerer så mye!! Heldiggris!!!😄😄
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Positiv! Gratulerer så mye Min var også sånn, selv 2 dager over ikm.Anonymous poster hash: 20c1d...942 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Tusen takk for gratulasjoner! Tok en ny test i går, en sånn billig fra dagligvarebutikken, og den ville ikke suge opp skikkelig. Prøvde to ganger, selv om det står at det ikke går, og resultatet ble veldig utflytende på teststreken. Usikker på om det går an å stole på den da. Men jeg har begynt å føle meg gravid, mest fordi jeg er så varm, og fordi mensen ikke har kommet selvsagt. Og i dag fikk jeg endelig et klart svar. Jammen hadde dere ikke rett. Nå som det er svart på hvitt er det bare å slippe vantroen og gleden løs. Det skulle vært umulig denne måneden, men naturen er visst full av luner... Anonymous poster hash: 548cb...573 Anonymous poster hash: 548cb...573 1
daemonia Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Strek er strek. Gratulere Og er du i tvil så vent noen dager til og ta ny test
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Strek er strek. Gratulere Og er du i tvil så vent noen dager til og ta ny test Trenger vel ikke det når hun har tatt en test det står klart gravis på vel....... Gratulerer ☺☺Anonymous poster hash: 6775f...d3d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Trenger vel ikke det når hun har tatt en test det står klart gravid på vel....... Gratulerer ☺☺Anonymous poster hash: 6775f...d3d Anonymous poster hash: 6775f...d3d
daemonia Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Trenger vel ikke det når hun har tatt en test det står klart gravis på vel....... Gratulerer ☺☺Anonymous poster hash: 6775f...d3d Nei, egentlig ikke. Men hvis hun er usikker så hvorfor ikke få det bekreftet enda en gang? Mannen min trodde meg ikke og sendte meg på apoteket for å kjøpe ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå