AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet om noen steder man får tak i excel gratis? Anonymous poster hash: cfb67...737
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Du kan jo bruke open office sitt regneark så og si det sammen, men gratis og lovlig Anonymous poster hash: d489c...f48
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Du kan jo bruke open office sitt regneark så og si det sammen, men gratis og lovlig Anonymous poster hash: d489c...f48 Skal bruke det på skolen. Har aldri brukt excel før så jeg vet ikke hvordan den ser ut. men den har altså de samme funksjonene og sånn? Anonymous poster hash: cfb67...737
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Basisfunksjonene er de samme, men Excel kan ha noen muligheter som OpenOffice ikke har. Hva skal det brukes til? Dere kan ikke få Excel gjennom skolen?Anonymous poster hash: dd2c4...355
Maximillian Cohen Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 For de aller fleste, i hvert fall enklere, oppgaver er Excel og Calc temmelig likeverdige, men de har et noe annet brukergrensesnitt (selv om også det er temmelig likt) og det er nok derfor lurt å gå for det programmet læreren bruker. Jeg ville spandert på meg Microsoft Office, til tross for at jeg er stor fan av OpenOffice/LibreOffice sin filosofi; det er enklere å bruke det "alle andre" bruker, særlig under en opplæringsprosess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå