Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne et vaskeri i Oslo ? Venter på å pusse opp badet så jeg er uten vaskemaskin :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor i Oslo bor du da? Ser du etter et sted som vasker for deg, eller et sted du kan vaske selv? Søker du på vaskeri på Gule Sider får du opp mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #3 Del Skrevet 15. august 2004 Samme hvor det er...er litt desperat, har masse skittentøy nå...Tenker på et sted hvor jeg kan vaske selv...Har prøvd å sjekke ut på gulesider, men finner kun renserier og firmaer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 Det ligger et myntvaskeri nederst i Ullevålsveien - ikke så langt fra disse babyforretningene. På Majorstua ligger et myntvaskeri i Vibesg. 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 ok, takk for tipsene Skal sjekke det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 15. august 2004 #6 Del Skrevet 15. august 2004 Så er det også ett slikt vaskeri i Sannergata, øverst på Grünerløkka. husker ikke nummeret, men det er rett ovenfor det gamle Ringnes-bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 15. august 2004 #7 Del Skrevet 15. august 2004 Ligger det ikke et på Bislet også, eller var det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. august 2004 #8 Del Skrevet 15. august 2004 www.gulesider.no Skrive myntvaskeri oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå