Gjest mettemo Skrevet 1. juli 2002 #1 Del Skrevet 1. juli 2002 Noen som vil fortelle hvordan de lager sin potetsalat?. :D Er litt lei av den jeg lager , så jeg er ute etter ulike varianter. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 1. juli 2002 #2 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg lager en type potetsalat som jeg synes er veldig god, og den er kjempeenkel! 6 kokte poteter 1 lite beger naturell yoghurt 2 sjalottløk (finhakket) 3 vårløk (finhakket) 1 bunt basilikum (finhakket) salt, pepper og evt. andre krydder etter smak Bland det sammen, og du har en frisk potetsalat til f.eks kylling eller svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 Poteter Grønne epler Løk Purre Hvitløk Rømme Majones Sitronsaft Salt Pepper Grillkrydder Bruker ikke oppskrift, så blandingsforholdet blir litt ulikt fra gang til gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 En anderledes potetsalat 4 porsjoner 750 g kokte nypoteter 1 boks ruccola 1 boks cherytomater basilika, fersk eller törket 1 ss urtesalt litt pepper 2 msk olivolje 1,5 cm chevré (fransk geitost på rull) del potetenen i litt store biter, del tomatene i to eller fire, vask og riv ruccolaen i store biter. Hakk og tilsett basilikum ha på salt og olivolje, bland godt. Smuldre over osten og bland den med resten. Nydelig til grillet, eller bare for seg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #5 Del Skrevet 1. juli 2002 Denne er veldig enkel og god, får alltid skryt for den. - Poteter - Lettrømme - Majones - Purre - Salt og pepper - Legg dette lagvis, og du får en kjempegod potetsalat BON APETITT !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. juli 2002 #6 Del Skrevet 1. juli 2002 Kokte poteter - skjæres i biter Kokte egg - deles i små, små biter (2 ganger i egge-deler, 1 gang på langs og en gang på tvers! ) Bland rømme, majones og litt kefir sammen Skjær purreløk i smått Bland alt. Settes kjølig HÆRLIG! og masse kalorier :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 2. juli 2002 #7 Del Skrevet 2. juli 2002 her er en som er ganske fresh i smaken: poteter i terninger finhakket vanlig eller rødløk purre i tynne ringer slangeagurk i små terninger finhakket sylteagurk (agurkmix funker) dressing: rømme iblandet litt majones, presset hvitløk, salt, grovkvernet pepper og litt av laken fra sylteagurken blandingsforhold alt etter hvor mild, sterk eller syrlig du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå