Gå til innhold

Noen som har russisk bolonka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så et bilde av en bolonka i dag og smeltet helt. Så utrolig nydelig! Minner litt om bichon havanais, man ser at de er i slekt.

Er de greie hunder? Sånn generelt mener jeg, vet jo at det kan variere :)

Anonymous poster hash: bd682...4d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4stk og driver litt oppdrett. Har smeltet helt for rasen, men er mye forskjeller siden den er såpass ung.

Men generelt kan jeg si de er svært kjælne, elsker å gå tur, men bryr seg ikke så mye om det er 2 minutter eller 2 timer. De lærer ting veldig raskt. Størrelsen varierer fra litt over 2 kg til nesten 6.

På den negatve siden er det en del pelsstell og de har en høy innkjøpspris (ca 16-18 000 med tyske stamtavler, rundt 25 000 med norske).

Bare send meg pm om det er mer du lurer på :)

Gjest gjest- silje
Skrevet

Ja har flere, og valper akk nå ;) Pelsstellet kommer litt an på hvilken pelskvalitet den enkelte hunden har. Vi har luket ut hunder i avl, som har for vanskelig pels å holde.

De er veldig eierkjære og går veldig godt med andre hunder, vi har aldri hatt problemer med andre hunder.

Vi har også flere av rasen som ikke bjeffer- til og med ikke i flokk, men det gjelder ikke alle. De andre varsler med å bjeffe noen bjeff, men ikke på tur og slikt, kun inne.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt om rasen før nå, faktisk, men etter et kjapt googlesøk ser de fantastisk søte ut! Har en malteser selv - små hunder er herlige! :rodmer:

Anonymous poster hash: a5e1a...ca1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg så en som gikk tur med en bolonka i går, helt nydelig hund. Men jeg bor alene og jobber 8-16 hver dag, er vel litt dumt skaffe seg hund da..

Anonymous poster hash: bd682...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...