AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er singel og har så lyst på barn. Men syns jeg leste noe et sted at man ikke får om man har hatt psykiske problemer? Jeg har gått til psykolog i mange år, pga kjærlighetssorg og menn som har vært slemme mot meg (ran, overfall, mobbing). Likevel fungerer jeg godt i samfunnet, har en god jobb, egen leilighet, grei økonomi og god støtte i venner og familie. Noen som vet noe om det er mulig å adoptere likevel? Virker håpløst å adoptere som singel jo Anonymous poster hash: 015ab...46a
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er singel og har så lyst på barn. Men syns jeg leste noe et sted at man ikke får om man har hatt psykiske problemer? Jeg har gått til psykolog i mange år, pga kjærlighetssorg og menn som har vært slemme mot meg (ran, overfall, mobbing). Likevel fungerer jeg godt i samfunnet, har en god jobb, egen leilighet, grei økonomi og god støtte i venner og familie. Noen som vet noe om det er mulig å adoptere likevel? Virker håpløst å adoptere som singel jo Anonymous poster hash: 015ab...46a Tror man stiller ganske dårlig som singel uansett, desverre. Jeg ville tatt kontakt med de som driver med adopsjon og snakket med de. De vet hva slags kriterier som ligger, og hva slags sjanser du har. De har mest kunnskap rundt dette
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Det her er jo helt håpløst Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når det er SÅ mange barn som kunne fått et godt hjem. Carola fikk adoptere, hvorfor får ikke jeg? Anonymous poster hash: 015ab...46a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Du får ta en tur til Danmark... Anonymous poster hash: cbe27...be9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Det her er jo helt håpløst Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når det er SÅ mange barn som kunne fått et godt hjem. Carola fikk adoptere, hvorfor får ikke jeg? Anonymous poster hash: 015ab...46a Fordi man må være en mann og en dame når man skal formere seg på den normale måten. Derfor er det det ultimate. Det kan også komme mange utfordringer når man har barn som gjør at det ikke er idéelt å begynne den fasen av livet med bare en forelder. Carola bor i et annet land enn oss. De har nok andre adopsjonsregler der. Anonymous poster hash: 0958f...b84
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 AnonymBruker, on 07 Mar 2015 - 07:25, said: Fordi man må være en mann og en dame når man skal formere seg på den normale måten. Derfor er det det ultimate. Det kan også komme mange utfordringer når man har barn som gjør at det ikke er idéelt å begynne den fasen av livet med bare en forelder. Carola bor i et annet land enn oss. De har nok andre adopsjonsregler der. Anonymous poster hash: 0958f...b84 Det er jo ikke regelverket i Norge som er problemet, Norge tillater at single adopterer. Problemet er at veldig få (om noen i det hele tatt) land som det er aktuelt å adoptere fra tillater single adoptivforeldre. Anonymous poster hash: 3a9f8...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå