Miss Marple Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Vi hadde bryllupsdag mandag 9. august, men mannen min er på ferie med gutta frem til 23. august, så jeg har enda ikke gitt ham noen gave. Og jeg kommer ikke ¨på noe som jeg kan kjøpe... Hadde jo vært litt artig om jeg fant noe han kunne samle på, slik at han fikk en del for hvert år vi er gift, men jeg kommer ikke på noe. Kan noen hjelpe meg? Tiden begynner å bli litt knapp....
Miss Marple Skrevet 15. august 2004 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2004 Ingen forslag på noe som helst???
Saeria Skrevet 15. august 2004 #3 Skrevet 15. august 2004 Har han en hobby eller interesse som gjør at han trenger utstyr eller annet som en må samle på i forbindelse med det? Samler han på noe fra før?
Tari Skrevet 15. august 2004 #4 Skrevet 15. august 2004 Jeg kjøper alltid Versace whisky- eller cognacglass til han om det er en litt stor dag så nå samler han på det :-)
Miss Marple Skrevet 15. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2004 Hobby: Biler, motorsport, musikk og film. Takk for tipset om glass, men jeg tror kanskje ikke det er helt hans greie, men det var et godt forslag. Jeg hadde blitt veldi glad om han gav meg noe i den sjangeren...
Tari Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 Hobby: Biler, motorsport, musikk og film. Takk for tipset om glass, men jeg tror kanskje ikke det er helt hans greie, men det var et godt forslag. Jeg hadde blitt veldi glad om han gav meg noe i den sjangeren... He, he - det var vel egentlig ikke hans greie heller, men de er veldig maskuline...og veldig stilige.. Du kan såvidt se whisky-glassene på dette bildet (når det blir godkjent) det er de lave, de er sekskantet, ikke fargede som på bildet og det er et frostet medusa-hode i bunnen.. Vi syns ihvertfall at de er superfine, men han må jo kanskje like whiskey og cognac da
Tari Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 her er et bilde Takk, jeg klarte ikke å finne ordentlig bilde. Men, tror dette er drink-glass e.l. Whisky-glassene er lavere...Ellers, er de helt like. Hmmm, ser at det står whisky duo-sett, men whisky-glasset må være det som ligger da...
Miss Marple Skrevet 15. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2004 De glassene var faktisk skikkelig kule (oppe til ny vurdering...). Lurte litt på om jeg skulle gi ham abonnement på Autofil (han kjøper det jo hver gang uannset) og prøve å få tak i de få cd'ene av favorittartisten Sting, som han mangler, slik at samlingen blir komplett. Så får jeg prøve å komme på noe veldig lurt til neste gang. Hadde vært artig om jeg kunne gitt ham noe helt spesielt som først blir komplett om 20 år eller noe sånt. Så kunne han fått en og en del for hvert år vi er gift. Men jeg kommer liksom ikke på noe som er i denne duren. et puslespill blir liksom litt i kjedeligste laget. For vel lage meg en liste i ekte Naiv.Super. stil...
Tari Skrevet 15. august 2004 #13 Skrevet 15. august 2004 De glassene var faktisk skikkelig kule (oppe til ny vurdering...). Lurte litt på om jeg skulle gi ham abonnement på Autofil (han kjøper det jo hver gang uannset) og prøve å få tak i de få cd'ene av favorittartisten Sting' date=' som han mangler, slik at samlingen blir komplett. Så får jeg prøve å komme på noe veldig lurt til neste gang. Hadde vært artig om jeg kunne gitt ham noe helt spesielt som først blir komplett om 20 år eller noe sånt. Så kunne han fått en og en del for hvert år vi er gift. Men jeg kommer liksom ikke på noe som er i denne duren. et puslespill blir liksom litt i kjedeligste laget. For vel lage meg en liste i ekte Naiv.Super. stil...[/quote'] Syns dine forslag var veldig bra!
Saeria Skrevet 15. august 2004 #14 Skrevet 15. august 2004 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Men til det tråde handler om. Jeg synes Mrs.L sine forslag var gode.
Saeria Skrevet 15. august 2004 #15 Skrevet 15. august 2004 Hvis du vil kjøpe CDer så vil jeg anbefale deg å se på cdon.com for der er det mye musikk på tilbud inkl. Sting.
smile Skrevet 15. august 2004 #16 Skrevet 15. august 2004 www.play.com har også billige cd'er.Ingen frakt! Jeg tenkte å gi han en massasjetime. Han elsker det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå