Gå til innhold

Lisenspenger på tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser på ol-sendingen til nrk. Som sykkelkommentatorer har de inne 4 stykker! F-I-R-E!! Fire personer! Som alle sammen helt sikkert skal ha betalt. Hva med å halvere staben og lisensen?? To kommentatorer holder i massevis! TV2 hadde bra sendinger fra Tour'en, og de hadde til sammenlikning bare to...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig så er jeg ikke den rette til å svare, fordi jeg har for liten kunnskap om hva jobben deres innebærer eksakt, men skal si meg enig i at jeg syntes at 4 komentatorer er for mye, og det sier jeg utfra det inntrykket jeg sitter med. Helt forkastelig.

Så det er nå bare sånn vi mennesker er da. Vi må nå ha meninger om det meste. Inkludert meg selv så klart. Så dette er min unskyldning, noen andre som har andre unskyldninger? Bare et faktum at vi mennesker ikke er perfekt. Hmm pussig, vet egentlig ikke hvorfor jeg skrev dette, men følte bare behov for det jeg da. :ler:

Skrevet

Det er det som er så fint her på kg, du kan si hva du vil når du vil.. nesten :wink: got to follow the ruuuuulessz...

Skrevet

Så såvidt i helgen, og det hørtes ut som Rike ikke hadde peiling på sykkel i det hele tatt!! Ble litt irritert jeg da...

Forresten så kom nrk på døra mi her en dag :-( :evil:

Må begynne å betale jeg også nå. :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Til opplysning: Kommentarene ble gjort fra studio i Oslo, hverken Dag Erik Pedersen eller Rike var i Athen. Ei heller søstra og trenern til sykkeldeltakern vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...