Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker denne: http://www.dlink.com/uk/en/home-solutions/eyeon/eyeon-baby-monitors

Veldig fornøyd med bildet men dra litt mye på batteriene på iPhone4..men kan være telefonen som er litt gammel.

Anonymous poster hash: d4737...a7b

AnonymBruker

Mitt barn var prematur og jeg brukte aldri kamera.. Syns selv det skråner til hysterisk. Men det kan jo være praktisk hvis man har et 3 etg. hus feks. Lurer litt på hva man trenger kamera til egentlig? Jeg hadde en babycall som rakk 200m, som jeg brukte kun når jeg gikk ut med søpla :P

Anonymous poster hash: 40113...b72
  • Liker 1

Annonse

Jeg vurderte det, men... Jeg så eksempel bilder fra et sånt kamera. Hvit hud, sorte hull til øyne. Litt grynete.

De bildene var så vanvittig... Japansk horrorfilm at jeg turte ikke... Dessuten har jeg godt av å løpe trappa noen turer før jeg legger meg :P

AnonymBruker

Jeg er ikke hysterisk, bare lat og praktisk anlagt, er jeg redd ;)

Babyen våkner fryktelig ofte for tiden. Halvparten av gangene er det fordi hun har snudd seg over på magen, og hun er ikke gammel nok til at det er helt ok enda. Resten av gangene er hun bare urolig og sovner av seg selv etter en stund. Men om hun legger merke til at jeg kommer inn i rommet våkner hun gjerne til mer, det er visst morsommere med mamma enn med soving. Jeg kommer ihvertfall ikke på noen smartere løsning enn kamera.

Anonymous poster hash: 3d06e...d59

AnonymBruker

Men hvordan er det praktisk?

Du slipper å gå inn til baby/barnet om du lurer på hvordan det går, kan feks se om barnet har sparka av seg dyna. Eller er det kanskje for hysterisk å ville passe på at lille har det bra og nå? Begynner virkelig å lure med disse kommentarene.

Vi har for øvrig avent sitt kamera som fikk best i test, veldig fornøyd og bra bilde og lyd.

Anonymous poster hash: 009b2...1b1

Du slipper å gå inn til baby/barnet om du lurer på hvordan det går, kan feks se om barnet har sparka av seg dyna. Eller er det kanskje for hysterisk å ville passe på at lille har det bra og nå? Begynner virkelig å lure med disse kommentarene.

Vi har for øvrig avent sitt kamera som fikk best i test, veldig fornøyd og bra bilde og lyd.

Jeg syns det er er hysterisk og latskap. Selvfølgelig gjør alle som de selv vil, no hate. Men de fleste foreldre i Norge sover med barnet på samme rom, til de er maks 2 år(de fleste til 1 år?)

Klarer man ikke sjekke barnet 3-4 ganger i løpet av en kveld? Mitt barn er en urolig sjel om natten, hun sparker av seg dyna, setter foten fast imellom sprinklene, våkner ofte. Men jeg klarer vell å reise på rumpa mi for å se og fikse. Skjønner at det er lettere hvis man bor i et ekstremt svært hus, men det gjør vell de færreste.

• Liker 2

Jeg syns det er er hysterisk og latskap. Selvfølgelig gjør alle som de selv vil, no hate. Men de fleste foreldre i Norge sover med barnet på samme rom, til de er maks 2 år(de fleste til 1 år?)

Klarer man ikke sjekke barnet 3-4 ganger i løpet av en kveld? Mitt barn er en urolig sjel om natten, hun sparker av seg dyna, setter foten fast imellom sprinklene, våkner ofte. Men jeg klarer vell å reise på rumpa mi for å se og fikse. Skjønner at det er lettere hvis man bor i et ekstremt svært hus, men det gjør vell de færreste.

Jeg tror da virkelig ikke de som ønsker å ha kamera er de som har barnet på samme rom :P

Vi skal kjøpe det nå, siden lillemann sover på eget rom, og våkner hver gang jeg stikker nesa inn for å se om alt er bra. Da er det mye bedre med kamera :)

AnonymBruker

Vi kjøpte Withings og syns det var noe herk. Fikk pengene tilbake og kjøpte Avent sin som ikke går over nettet.
Syns ikke de har kommet langt nok til at det fungerer bra over nett. Vi har det beste nettet man kan ha + liten leilighet og lyden skurret, lyden hang etter, bildet var uklart ++
Venninnen min har også prøvd et lignende og var heller ikke fornøyd.

Anonymous poster hash: ae5aa...e99

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Det er jo på natta jeg snakker om mest her da. Veldig greit å slippe å måtte gå inn og kanskje vekke barnet (som skjedde før vi hadde kamera) og den ekstra tryggheten det er å se om det går bra. Vi hadde det ikke når babyen var liten og det skulle jeg ønske siden jeg var bekymret førstegangsmor og trengte ro i sjela. Det var helt instinktivt og ikke hysterisk etter min mening. Babyen min sklei ofte under dyna når hun sov også så da måtte vi ofte sjekke på kvelden. Å kalle det latskap syns jeg er merkelig, hvis man kan slippe å stå opp på natta og heller se på et kamera er vel det bare praktisk, jeg våkner veldig opp når jeg må stå opp så det betyr bedre søvn. Men det er vel opp til hver enkelt om det er behov for det eller ikke.

AnonymBruker

Jeg kommer til å kjøpe med kamera til barn nr 2. Tenkte med nr 1 at det var hysterisk, og at barnet har godt av at vi kommrr innom for å sjekke. Men jeg innbillte meg alltid at babycallen ikke virket, noe som ble litt slitsomt når det var langt fra stue til soverom og jeg turte ikke sitte på terassen om kvelden forsi jeg ikke klarte å stole på babycallen. Så ja, hysterisk blir det enda men jeg trenger å se at babycallen virker.

Anonymous poster hash: 279d3...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...