Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo spist nok i dag..

Frokost: 1 rundstykke med rundt 2 ss peanøttsmør, 2 skiver ost og 1 ss lett syltetøy

Lunsj: eple med kanel, gulrot, yoghurt - yoplait (50 kcal), nøtter (65 (?) gram) og 45 gram (?) peanøttsmør (begynte plutselig å maule) :(

Middag: 2 store tacolefser med 2 ss kjøttdeig, 6 ts mais, agurk, tacosaus og tomat.

Forstår ikke hvorfor jeg er sulten.. Tror jeg har spist rundt 2000 kalorier, så kan ikke spise mere i dag (vil ikke gå over 2000 kcal). Noen som vet grunnen til hvorfor jeg føler meg sulten? har jo spist nok

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Høyde, alder, vekt, aktivtetsnivå?

Hvordan får du dette til å bli over 2000 kcal? (2 ss kjøttdeig er ikke akkurat mye til middag....)

Savner mye mer proteiner i kosten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette ser ikke ut som så mye som 2000 kcal. Hva har du spist resten av uka?

Anonymous poster hash: 04955...196

Skrevet

Du spiser ikke så mettende mat, spesielt middagen var dårlig sånn sett. Burde heller prioritere mere proteiner i form av kjøttdeig enn lefser.

Skrevet

Kroppen din prøver nok å fortelle deg at den ikke får alt den trenger. Du kunne lett ha spist mer proteiner og fett. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så opphengt i kalorier, og ikke kvaliteten på kaloriene. Skjønner ikke hvordan du får det til å bli 2000 kcal heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det der er nært 2000 kalorier jo. Bare 1ss peanøttsmør er jo 110 kalorier. Regna ut litt grovt og det kom på 1900.

Anonymous poster hash: c7041...45b

Skrevet

Kjære TS

Du er sulten fordi selv om kanskje peanøttsmøret inneholder mange kalorier er det ikke noe næring. Kostholdet du beskriver er skadelig, og vi kan ikke ha tråder som innbefatter det her. Derfor må jeg dessverre stenge tråden din.

Rainbow81 mod

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...