AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Det jeg lurer på er altså når barnet ditt sluttet å vise interesse for barne-TV? Vi har noen gardiner med barne-TV mønster som er på rommet til ungen nå. Ungen begynner på skolen til høsten, og jeg tenkte at det kanskje blir litt barnslig med Fantorangen da? Eller synes deres skolebarn at Fantorangen fortsatt er artig? Anonymous poster hash: 9f7a2...9e2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Jeg sluttet å se på barnetv da jeg var rundt 11 år. Kan du ikke bare spørre barnet om det ønsker seg nye gardiner?Anonymous poster hash: 2af94...ea6 1
Lillemini Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ser fremdeles på fantorangen. 30 år. Har barn da, så det teller vel ikke. Så på "Vi på Saltkråkan" på kvelden for et par uker siden, mens barnet sov. Elsker det like mye som tidligere. Men angående barnet ditt: hva med å spørre han eller henne? 2
Millimani Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Spør barnet ditt hva h*n synes om gardinene. Ser h*n på Fantorangen så vil h*n sikkert ha gardinene en stund enda. Jeg sluttet å se på barne-tv da jeg var rundt 11 år. Men det er jo veldig individuelt. Noen slutter å se barne-tv når de er 7 år, andre slutter å se det når de er 12 år.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Har ei jente på snart 5 her og hun er ikke så interessert i Fantorangen lenger. Lillesøstra på 1,5 liker ham bedre. Hun på 5 liker bedre serier som Klart eg kan, Marit og dyra, MGP Junior etcAnonymous poster hash: 6c85b...8cf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Fantorangen er jo uansett ikke for store barn, det er jo barne-tv for de minste. Men om ungen ikke klager på gardinene, hvorfor bytte? Anonymous poster hash: 410e4...99f 1
Jade Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Ta han med på gardinbutikken. Se på gardinene de har der, og spør om det er noen han har lyst på. 6-åringen vår har Spiderman. Tror nok ikke at han ville hatt Fantorangen. Endret 10. mars 2015 av Jade
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Tror få unger tenker på gardiner om ikke vi foreldre prater om de. Såkalt mener de noe hvis du spør, men få har nok en egen mening om akkurat gardiner. Anonymous poster hash: 9be95...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå