Gå til innhold

Er man anonym på gaysir?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opprettet bruker for noen dager siden, har ikke bilde, men plassering av by og fylke. Jeg er ikke åpent bifil, og ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen som person. Kan andre enn gaysir.nettside se min e-post?

Anonymous poster hash: 25961...7f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja man er anonym på gs ingen medlemmer kan se din e post adresse :)

Endret av totning
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var anonym veldig lenge helt til jeg byttet navn og brukte bilde. :) Du kan trygt bruke nettsiden til å utforske litt.

Anonymous poster hash: c4ac6...5ac
Skrevet

Du kan helt klart være anonym :-)

Skrevet

På gaysir.no er du akkurat så anonym som du selv ønsker. Om du er virkelig paranoid, så oppretter du en ny og intetsigende gmail, og bytter til denne på gaysirkontoen din. Hvis jeg ikke husker galt kan du velge at epostadressen din vises på profilen. Men at standardinnstillingen er at den er skjult. Du kan og velge at alderen din står skjult.

Et lite tips, blåmenn på gaysir (altså profiler uten noen form for profilbilde) er ikke nødvendigvis veldig populære. Det hjelper å ha et bilde av et eller annet. Om det så er en kaffekopp, tomater eller et bi-prideflagg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er bi, men vil gjerne prøve å treffe en jente for det, er det lov?

Anonymous poster hash: 05930...b19
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel lov....

Anonymous poster hash: d8d1e...6a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente. Skal opprette meg en profil der selv.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel lov....

ok

:)

Anonymous poster hash: 05930...b19

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel lov....

Strengt tatt lov, men du bør være veldig tydelig på hva du er ute etter når du tar kontakt med noen/blir kontaktet. Det er jo en date-side, så lureri blir ikke tatt godt imot.

Anonymous poster hash: 1f5a2...b1b

Gjest Evans
Skrevet

Du er så anonym som du måtte ønske :) du kan huke av, og skrive i profilteksen hva du ønsker/ikke ønsker. Feks om du er ute etter forhold eller kun treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...