Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra med Elixia? Er det verdt pengene? Hva er ikke bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg trener på elixia og har trent der i tre år, og har nå blitt ansatt. Alle sentrene er forskjellige, selvfølgelig - men jeg mener at det er verdt pengene. Mange varierte gruppetimer, bra frivektsutstyr, fine åpningstider, rene sentre, maskiner og for det meste veldig bra cardioområder også :)

Skrevet

Jeg trener på elixia, går på 6 forskjellige senter og synes det er fantastisk, og verd pengene

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Priority-medlemskap hos SATSELIXIA og kan trene på alle sentrene i norden. Fornøyd med beliggenhet, fasiliteter, stor plass på de sentrene jeg trener, de har mye utstyr og løpetimene deres. Og åpningstidene (til 23 på hverdager, fordel når jeg jobber senvakt).

Anonymous poster hash: bae54...03a
AnonymBruker
Skrevet

Fine treningsfasilteter og bra gruppetimer. Mange senter man kan trene på i Oslo/Akershus. Dessverre ingen fordeler å være trofaste kunder kunder i mange år. Man får ikke treningsveiledning lenger. Burde fått noen personlig trener timer i året.

Dyrt med personlig trening. Billigere og bedre utdanna trenere andre steder.

Kommer til å fortsette på elixia pga beliggenhet, men personlig trening kjøper jeg en annen plass.

Anonymous poster hash: e8129...316

AnonymBruker
Skrevet

Hva er bra med Elixia? Er det verdt pengene? Hva er ikke bra?

Det som er bra at de har et bredt tilbud. yoga,crossfit,spinning, utendørs løping+ masse mer..

Så dersom du driver med mye forskjellig så vil det lønne seg. 2-3 aktiviteter eller mer feks (yoga, spinning,crossfit m.m)

Driver du feks bare med styrketrening på apparater bør du velge noe annet da de er billigere.

Anonymous poster hash: c0827...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...