Gå til innhold

Noen som vet sånn ca når privatisteksamen er i Oslo (Muntlig)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg skal ta opp naturfag og geografi nå. Er det noen som vet sånn ca når privatisteksamnene i Oslo tidligst holdes? Hørte noe om april, det er jo rett rundt hjørnet så begynner å bli litt stressa.

Anonymous poster hash: 2a0b4...0d3

Fortsetter under...

AnonymBruker

Muntlig eksamen avholdes i alt fra "tidlig april" til langt uti juni. Da jeg var privatist i geografi for noen år siden var den ikke før midtveis i juni, men det varierer sikkert mye fra år til år og elev til elev. Muntlig eksamen arrangeres av fylket, ikke nasjonalt, derfor kommer ikke informasjonen om datoer like tidlig som for nasjonale, skriftlige eksamener.

Jeg regner med at du har sett inne på Min side på Privatistweb, og det er nok der det dukker opp først. Problemet med muntlig eksamen er at det i motsetning til skriftlig må planlegges for hver enkelt elev, siden man tross alt avlegger eksamen en og en, det er derfor planleggingen først kan begynne etter at oppmeldingsfristen er ute og man vet hvor mange kandidater man har. Dessverre umulig å si noe spesifikt før beskjeden kommer, siden muntlig eksamen er lokalt og må spres utover på alle mulige tider.

Anonymous poster hash: a74ba...80a
AnonymBruker

Takk for svar, regner med at det ikke er mulig å sende en forespørsel om å få i juni? :laugh: Har fire eksamen på høyskolen i april/mai så blir mye å gjøre :vin:

AnonymBruker

Takk for svar, regner med at det ikke er mulig å sende en forespørsel om å få i juni? :laugh: Har fire eksamen på høyskolen i april/mai så blir mye å gjøre :vin:

Det tas nok ikke slike hensyn, nei, så du får bare krysse fingrene for at du er heldig og får sent i semesteret :)

Anonymous poster hash: f3717...ff1

Har skjønt det sånn at muntlig/ muntlig praktisk eksamen i Oslo kan komme når som helst mellom 7 april og 17.juni. Datoen din får du vite senest 1. april.

De tar ikke hensyn til sånt, nei. Så det er bare å håpe på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...