AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hei! Jeg får OS og foreldrepenger, begge utbetalt fra NAV. Jeg satte opp i januar skattetrekket ved å føre inn mye høyere forventet inntekt en jeg vet jeg får, har alltid gjort det slik for å få igjen en god slant på skatten. Dette var som sagt i slutten av januar og jeg valgte februar som første nye trekkmåned. Da jeg fikk lenger i februar hadde jeg knapt blitt trukket noe, slik jeg ble i januar. Og fortsetter det sånn får jeg DEN smellen... Hva gjør jeg? Vil det fikse seg for mars måned nå? Eller må jeg kontakte noen, trodde NAV fikk skattetrekken rett inn, eller "bestemmer de" det fordi de betaler meg? Litt fortvilet her...Anonymous poster hash: 97ceb...0ba
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Ring Skatteverket Anonymous poster hash: 9423e...e72
TrickyCicci Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Kan det være at NAV ikke har lastet ned nytt skattekort? Og at du må be dem om å gjøre det?
Mystico Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Kan du si meg hvorfor du vil betale mer i skatt enn nødvendig? Penger på konto er MYE mer verdt enn penger til gode hos staten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå