Gå til innhold

Hvor skal jeg ta han med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å overraske kjæresten med en helg på hotell nå før påske. Vi bor i Trondheim, og vil helst til et sted som ikke er så langt vekk med bil (helst maks 3-4 timer).

Jeg er glad i håndverk, gamle bygninger osv. og ser for meg at Røros og Oppdal er fine steder. Men han deler ikke min interesse, og synes nok det er mer spennende å gjøre noe, enn å se noe. Samtidig som begge ønsker og trenger å slappe av litt. For meg kunne Savalen vært flott, men muligens litt tamt for han.

Er det noen aktiviteter vi kunne vært med på, på nevnte steder?

Kunne også vurdert Hitra, Rissa eller Steinkjer f.eks.

Andre stedstips? Og evt. tips ang. stedene jeg har nevnt?

Vi er 25 år. Han har forresten ingen spesielle interesser, unntatt å mekker bil og trene endel på senter.

Anonymous poster hash: 82473...15c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Østersund?

Anonymous poster hash: bdd73...e28
Skrevet

Jeg tenkte å overraske kjæresten med en helg på hotell nå før påske. Vi bor i Trondheim, og vil helst til et sted som ikke er så langt vekk med bil (helst maks 3-4 timer).

Jeg er glad i håndverk, gamle bygninger osv. og ser for meg at Røros og Oppdal er fine steder. Men han deler ikke min interesse, og synes nok det er mer spennende å gjøre noe, enn å se noe. Samtidig som begge ønsker og trenger å slappe av litt. For meg kunne Savalen vært flott, men muligens litt tamt for han.

Er det noen aktiviteter vi kunne vært med på, på nevnte steder?

Kunne også vurdert Hitra, Rissa eller Steinkjer f.eks.

Andre stedstips? Og evt. tips ang. stedene jeg har nevnt?

Vi er 25 år. Han har forresten ingen spesielle interesser, unntatt å mekker bil og trene endel på senter.

Er alpin skikjøring av interesse har jo både Oppdal og Åre nok av dette. Vil dog annbefale Åre som har et mye større og ikke minst langt mer moderne anlegg enn Oppdal.

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man gjøre i Østersund? Har bare vært der på festival og i badeland før.

Alpint er ikke av interesse. Langrenn er aktuelt da. Men lite med snø her og der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...