Gå til innhold

Spørre om å senke pris på Ebay - frekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe meg et nytt par sko på Ebay. Kjøpet kommer på over 350 kroner, som er grensen for MVA nå. Er det frekt å spørre selgeren om h*n kan skrive på pakken at verdien er mindre enn den er? Har gjort dette mange ganger før, men det er veldig lenge siden, og vet ikke om det lenger er "akseptabelt" å spørre om :P

Anonymous poster hash: abc3a...34d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert spørre, men du kan jo ikke forvente at h*n gjør det.

Men mange selgere gjør det uansett om man spør eller ikke.

Anonymous poster hash: ec262...22c
Skrevet

Du må være litt forsiktig med det, selgere blir bedt om å rapportere folk som spør. Ebay har blitt mye strengere på det der..

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde dette senest i går. Ikke noe problem. Selgeren setter verdien til 350,- m/frakt. (verdien var 395,-) Ikke noe problem hvis du forteller hvorfor du ønsker dette. De fleste selgere gapskratter av Norsk tollvesen og synes synd på oss...

Anonymous poster hash: 07553...9ac
AnonymBruker
Skrevet

Sender ofte melding om slikt, og har alltid fått et ja - og de har alltid senket prisen på lappen

Anonymous poster hash: 6f23b...be8
Skrevet

Du må være litt forsiktig med det, selgere blir bedt om å rapportere folk som spør. Ebay har blitt mye strengere på det der..

Hvor har du hørt/lest det?
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg noensinne har motatt fra ebay har det stått sånn 10 $ uansett. :P

Anonymous poster hash: eca5d...395
Skrevet

Hvor har du hørt/lest det?

Venninna mi sa det. Hun har solgt en del på ebay og kjenner andre selgere. Husker ikke nøyaktig hvordan det var, da måtte jeg i tilfelle spurt henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...