AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hva synes dere om Decadent Small Shopper? Setter pris på alle meninger. Anonymous poster hash: bb170...a99
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Dytter litt. Har kjøpt Decadent small shopper, og er i tvil om jeg skal beholde den eller ikke. Den er fin, men den er litt tung å ha på arma, og jeg hadde trodd den var lett å ha på skuldra, men det er den ikke. Håndtakene er ikke lange nok til å ha den behagelig på skuldra, og den har heller ikke skulderreim som kan settes på. Anonymous poster hash: bb170...a99
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Synes de var fine jeg. Veldig "tidløse". Selv klarer jeg ikke å gå med slike vesker som ikke har en lang reim i tillegg nettopp fordi det blir for tungt etterhvert. Hvis den ikke er komfortabel å gå med, ville jeg personlig ikke beholdt den. Kanskje funnet en annen modell? Anonymous poster hash: 40508...3ef
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Dytter litt. Har kjøpt Decadent small shopper, og er i tvil om jeg skal beholde den eller ikke. Den er fin, men den er litt tung å ha på arma, og jeg hadde trodd den var lett å ha på skuldra, men det er den ikke. Håndtakene er ikke lange nok til å ha den behagelig på skuldra, og den har heller ikke skulderreim som kan settes på. Anonymous poster hash: bb170...a99 Helt enig, men jeg er veldig glad i min likevel Anonymous poster hash: 49200...2a8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg liker den godt, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Takk for deres meninger. Er det flere som har meninger? Trenger flere innspill her Anonymous poster hash: bb170...a99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Dytter litt, for jeg må sende den tilbake i morgen hvis jeg ikke skal ha den. Vil gjerne ha flere meninger om denne. Anonymous poster hash: bb170...a99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Mangel på skulderstropp er uaktuelt for meg.Anonymous poster hash: aa522...436
Miss Lucky Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har flere lignende vesker og de blir dessverre sjeldent brukt nettopp fordi de blir tunge og upraktiske å bære
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Det avhenger vel av hvordan du skal bruke vesken? Hva du skal bruke den til? Anonymous poster hash: f0d1f...c78
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 Jeg skal bruke den på jobb, på byturer og på reiser. Anonymous poster hash: bb170...a99
skyflakes Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Jeg må ha stropp på slike vesker, ellers blir de ikke brukt. Men hvis du har råd til å "bare la den ligge" så trenger du ikke nødvendigvis å sende den tilbake, men heller bruke den når du ikke skal bære så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå