Gå til innhold

Decadent vesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Decadent Small Shopper?

Setter pris på alle meninger.

Anonymous poster hash: bb170...a99
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt. Har kjøpt Decadent small shopper, og er i tvil om jeg skal beholde den eller ikke. Den er fin, men den er litt tung å ha på arma, og jeg hadde trodd den var lett å ha på skuldra, men det er den ikke. Håndtakene er ikke lange nok til å ha den behagelig på skuldra, og den har heller ikke skulderreim som kan settes på.

AnonymBruker
Skrevet

Synes de var fine jeg. Veldig "tidløse". Selv klarer jeg ikke å gå med slike vesker som ikke har en lang reim i tillegg nettopp fordi det blir for tungt etterhvert. Hvis den ikke er komfortabel å gå med, ville jeg personlig ikke beholdt den. Kanskje funnet en annen modell? :)

Anonymous poster hash: 40508...3ef
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt. Har kjøpt Decadent small shopper, og er i tvil om jeg skal beholde den eller ikke. Den er fin, men den er litt tung å ha på arma, og jeg hadde trodd den var lett å ha på skuldra, men det er den ikke. Håndtakene er ikke lange nok til å ha den behagelig på skuldra, og den har heller ikke skulderreim som kan settes på.

Helt enig, men jeg er veldig glad i min likevel :)

Anonymous poster hash: 49200...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den godt, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Takk for deres meninger. Er det flere som har meninger? Trenger flere innspill her :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt, for jeg må sende den tilbake i morgen hvis jeg ikke skal ha den.

Vil gjerne ha flere meninger om denne.

AnonymBruker
Skrevet

Mangel på skulderstropp er uaktuelt for meg.

Anonymous poster hash: aa522...436

Skrevet

Jeg har flere lignende vesker og de blir dessverre sjeldent brukt nettopp fordi de blir tunge og upraktiske å bære

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger vel av hvordan du skal bruke vesken? Hva du skal bruke den til?

Anonymous poster hash: f0d1f...c78
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bruke den på jobb, på byturer og på reiser.

Skrevet

Jeg må ha stropp på slike vesker, ellers blir de ikke brukt. Men hvis du har råd til å "bare la den ligge" så trenger du ikke nødvendigvis å sende den tilbake, men heller bruke den når du ikke skal bære så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...