Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har denne? :) Jeg har hørt så mye bra om den, og har lyst på en litt mer kremete bronzer, da huden min er mer mot det tørre.

Men jeg er også ganske lys, og jeg har hørt den blir for oransje da kanskje? Noen erfaringer? Eventuelt erstatninger?

Anonymous poster hash: d8807...5ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er smashing om sommeren, men den er for gul om vinteren. Og boksen er SVÆR! Kommer til å ta meg en generasjon å bruke den opp.

• Liker 1
Gjest Linn35
Skrevet

Hei,

jeg har denne og syns den gir et mye mer naturlig resultat enn pudder-bronzere. Det som derimot er minuset, er at den på lys hud kan bli en anelse oransje-aktig, ja, men det er minimalt altså - men særlig på vintertid vil dette være mest synlig. På sommeren er jeg avhengig av denne, den er gull. Og den er så drøy i bruk.

Kan også brukes til å konturere - og man begrenser fargen med lett eller tung hånd mot ansiktet. Jeg liker en lett farge "all over" og bruker den også om vinteren da jeg har medium hud. Om sommeren går jeg litt "tyngre" til verks.

AnonymBruker
Skrevet

hvor kjøper dere denne?

Anonymous poster hash: e814f...f7f
Skrevet

Jeg har denne i den flytende versjonen, og den er helt fantastisk. Rålekker på solbrun hud! Bruker den også på øyelokket som en svak øyenskygge. Holder jo en evighet, tror jeg har hatt krukken i flere år, og den er fortsatt ikke tom.

Skrevet

Jeg har denne og er superfornøyd. Er meget lys i huden selv (MAC NC-15), men om vinteren bruker jeg den under foundation - gir glød og fasong til ansiktet, men toner ner det oransje. Bruker selvfølgelig en lett hånd. Har hatt min i to år med nesten daglig bruk og har så vidt fått en "bulk" i den. Ble kjøpt på ferietur i utlandet, tror ikke den er tilgjengelig på norske parfymerier.

Skrevet

Jeg kjøpte for øvrig min på tax free på Gardermoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...