Gå til innhold

Hva er det hun ikke har gjort med ansiktet sitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Alle" har vel fått med seg at Kim Kardashian har utført flere plastiske operasjoener i ansiktet, og leppene har blitt forstørret, noe som fører til at leppene ser deformerte ut. Hun var pen før, men nå har hun ødelagt ansiktet sitt, og har et ansikt som en plastisk kirurg har konstruert. Bildene hun legger ut på sosiale medier, er følgelig veldig retusjerte. Nå har hun altså fåtts seg platinablondt hår og ansiktet kommer godt fram, og det er et trist syn.

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23408988/slakter-kardashians-platinablonde-haar-det-ser-ihjelbleket-ut

Anonymous poster hash: 168cd...c23
Videoannonse
Annonse
Gjest Evans
Skrevet

Jeg syns hun var fin med lyst hår jeg. Fargen ser jo ikke ekte ut, men det gjør det vel sjeldent når det skal være platinablondt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hun var fin med lyst hår jeg. Fargen ser jo ikke ekte ut, men det gjør det vel sjeldent når det skal være platinablondt.

Fargen passer ikke henne i det hele tatt, og (dessverre) kommer ansiktet veldig godt fram med lyst hår. Bildet på Instagram ser greit ut, men når andre tar bilder av henne og hun ikke får redigert dem, så ser hun mindre pen ut. Det er mange som ser bra ut med lyst hår, men Kim er ikke en av dem.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes håret så fint ut på det selfie-bildet lengre ned fra da hun var hos frisøren, men det så tynt og rart ut på det øverste bildet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes håret så fint ut på det selfie-bildet lengre ned fra da hun var hos frisøren, men det så tynt og rart ut på det øverste bildet

Bilder som hun selv tar og redigerer, ser jo helt greie ut, men når hun selv ikke får tatt bildene og redigert dem, og bestemme hvilken vinkel de blir tatt fra, så ser hun helt annerledes ut. Hun er faktisk mindre pen i mine øyne, men på insta-bildene ser hun penere ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert rar, men jeg synes faktisk det så litt kult ut jeg :P

Anonymous poster hash: b97f0...eb6
Gjest avocadoen
Skrevet

Bilder som hun selv tar og redigerer, ser jo helt greie ut, men når hun selv ikke får tatt bildene og redigert dem, og bestemme hvilken vinkel de blir tatt fra, så ser hun helt annerledes ut. Hun er faktisk mindre pen i mine øyne, men på insta-bildene ser hun penere ut.

Hun kan vel ikke redigere håret så mye, så ja, tviler :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er sikkert rar, men jeg synes faktisk det så litt kult ut jeg :P

Anonymous poster hash: b97f0...eb6

Ja, jeg synes heller ikke det var noe ille egentlig

Skrevet

De fleste menn som ser på det bildet tenker;

article-0-1367005A000005DC-917_634x591.j

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn som ser på det bildet tenker;

Hvorfor akkurat menn?

Anonymous poster hash: 6a1e1...fda

Skrevet

Hvorfor akkurat menn?

Fordi jeg ser på kommentarene og de aller fleste som gir henne ros ( på denne tråden også ) er kvinner...Hun er ikke en modell eller noe spesielt fin.. get over it!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ser på kommentarene og de aller fleste som gir henne ros ( på denne tråden også ) er kvinner...Hun er ikke en modell eller noe spesielt fin.. get over it!

Okei. Jeg er hvertfall jente, og er enig, haha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg er hvertfall jente, og er enig, haha.

Hun ligner på den apekatten, og jeg kan ikke forstå at noen syns hun ser fin ut, sier vel en del om smaken deres :P Hun ser ut som trailertrash.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun ligner på den apekatten, og jeg kan ikke forstå at noen syns hun ser fin ut, sier vel en del om smaken deres :P Hun ser ut som trailertrash.

HAHA ja ho ligna faktisk litt på apekatten. Viss man ser nøye etter :fnise:

Anonymous poster hash: ce911...958

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...