Maeve Skrevet 4. juli 2002 #21 Del Skrevet 4. juli 2002 Beklager, ingen medhold å få her nei! :evil: Jeg må bare si meg helt enig med (Kristian71). Slik dere er mot hverandre, burde dere droppe bryllupsplanene og heller flytte i fra hverandre! Hilsen Maeve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enda en gjest Skrevet 4. juli 2002 #22 Del Skrevet 4. juli 2002 :D Synes du skulle kutte ut samboeren din jeg. Ihvertfall hvis dere ikke finner noen løsning. Kan godt skjønne at du er lei en mann som ikke gjør noe hjemme og som heller ikke orker å ta seg sammen. Det er ofte en årsak til at man er utro!! I et parforhold er det svært viktig å ta vare på hverandre, ikke ligge i "krig". Man eier ikke et annen menneske, eller kjærligheten til et annet menneske. Man velger å være i et parforhold fordi man trives og har det bra! Jeg tror at hvis et kjærlighetsforhold er BRA i "nuet" lager evigheten seg selv. Det er derfor viktig å pleie "nuet" med hverdagsflirt og oppmerksomhet ovenfor hverandre. Hvis samboeren din ikke bryr seg med å ta vare på dette, hvorfor skal du da spare på ham når det finnes mange andre flotte mannfolk der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #23 Del Skrevet 4. juli 2002 Fatter ikke at dere gidder planlegge bryllup en gang. Litt respekt for ekteskapet skal man da ha. Nei dersom man skal være utro - det gjelder begge to så er det riktige at man avslutter forholdet - vel det kan vel ikke kalles for noe forhold da man roter med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå