Lillemor1 Skrevet 1. juli 2002 #1 Del Skrevet 1. juli 2002 da var den terskelen nådd, jeg var utro i helgen :oops: ! var på nachspiel, og var ikke hjemme før kl 0800 på morgenen. ikke har jeg spesielt dårlig samvittighet heller!. Har samboer og ett barn på 3 år, forholdet har gått dårlig i det siste, men skal vel ikke bruke det som unnskyldning, vi snakket om pause etc, men det var vel slemt gjort av meg så lenge vi fortsatt er sammen . vi har satt en bryllupsdato neste år, kjolen er kjøpt inn, men alt dette blir vel ikke noe av! gutten jeg var utro med, har jeg kjent i mange år, og vi har alltid hatt en dragning mot hverandre, han er gift og en unge han også!! det føltes veldig naturlig ut! han vil gjerne treffe meg igjen, og skriver mange søte sms til meg, jeg vet vi ikke skal treffes mere, det kan jeg ikke, men jeg er nå i en fase, hvor jeg er fasinert og begjærer en annen mann, men samtidig vil prøve å holde ut i mitt samboerskap. min samboer er mye sinna og aggresiv, går hjemme 100%sykmeldt, og orker ikke å gjøre noe hjemme, jeg er 120% husmor, med jobb på dagen, og mann og barn og klær etc på kvelden, jeg måtte bare få en "utblåsning". Min sambo har gjort dette mange ganger mot meg, at han ikke kommer hjem før langt utpå dagen etter han har vært på fest. for par uker siden var jeg"slem" :evil: og sjekket hans mobil, og han hadde fått mld fra ei som han hadde truffet på fest, og der tror jeg det hadde skjedd mere enn bare snakk og flørt, men kanskje ikke så langt som jeg gjorde i helgen. jeg har det egentlig ikke så godt med meg selv nå, men jeg får vel ta konsekvensene. vel, det var min historie, noen som har synspunkter? tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. juli 2002 #2 Del Skrevet 1. juli 2002 For meg er utroskap uakseptabelt uansett grunn så lenge mann fortsatt lever i et parforhold og ikke er enige om at det er greit å ha seg på "si" med andre. Uansett hva han har gjort og gjør, eller du har gjort og gjør, har dere etter min mening ingen unnskyldning for utroskapen. Er forholdet deres så ille som du beskriver og dette skjer til stadighet så bør dere ta konsekvensen av dette. Beklager å si det, men for meg er det uforståelig om dere har tenkt å gifte dere slik tingenes tilstand nå er. Forsøk å rydde opp i forholdet eller gå hver deres vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zebastian Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 Ligner litt på fjortisproblemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvis man ikke er voksen nok til å være trofast i et forhold, er man heller ikke voksen nok til å være i et forhold. Fortell ham hva som har skjedd og hva du føler. Noe sånt gjør man ikke mot et menneske man elsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 1. juli 2002 #5 Del Skrevet 1. juli 2002 Du har oppført deg som en dritt. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #6 Del Skrevet 1. juli 2002 Synes ikke du skal si noe, jeg.....er det noen grunn til at han skal få det vondt, da...for noe du har gjort?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. juli 2002 #7 Del Skrevet 1. juli 2002 *Synes kanskje mange er litt _vel_ drøye i kommentarene sine her. Jeg er enig i at utroskap er noe dritt, men jeg synes kanskje det ikke er opp til _oss her inne_ å avgjøre om du har gjort noe galt eller ikke! Alle mennesker ser på utroskap på forskjellige måter. Jeg har selv vært utro, - men det var riktignok da jeg var 15-16år gammel og ikke etablert i samme type forhold som jeg er i dag. Etter jeg var utro den gangen, hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg gjorde det straks slutt med typen! Fikk alltid høre "En gang utro, alltid utro" Men jeg har ikke vært utro igjen, nemlig. Mange kan faktisk være utro av helt andre grunner enn man egentlig tror. For noen få så kommer det faktisk noe _godt_ ut av at den ene parten er utro. Har hørt om de tilfellene også! Enten har de skilt lag og funnet ut at faktisk det var det beste som kunne skjedd, eller så har de kommet hverandre nærmere. Uansett, jeg synes du bør ta et oppgjør med deg selv. Er det bare en "fling" eller vil du "bytte ut" din nåværende type? Gå inn i deg selv og finn ut den _egentlige_ grunnen til at du var utro! Uansett synes jeg iallfall _du_ bør finne ut hva som er best for deg selv å gjøre, enten du forteller det til typen eller lever med det på samvittigheten alene. Noen sier at den andre ikke har vondt av det man ikke vet, men INGEN har godt av å leve i et forhold basert på løgner heller! Dere bør iallfall utsette bryllupsplanene... Både slik du har det med typen (slik han oppfører seg) og det du har gjort er to gode grunner til at bryllupet bør utsettes på ubestemt tid... Lykke til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juli 2002 #8 Del Skrevet 1. juli 2002 hvordan kan man være utro uten å være gift da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 1. juli 2002 #9 Del Skrevet 1. juli 2002 Enig med Kristian(71)! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camille Skrevet 1. juli 2002 #10 Del Skrevet 1. juli 2002 Det finnes mange myter rundt monogamiet. Kom over en artikkel. "Å nekte seg romantikk og sex fra andre enn sin partner er som å amputere en frisk kroppsdel". Ta den, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernova@@ Skrevet 1. juli 2002 #11 Del Skrevet 1. juli 2002 At noen kan prestere å unnskylde utroskap. Dersom du har lyst å være utro/vært utro - eller har følelser for en annen - kom deg til helsike ut av forholdet. Åpenlyst at du ikke er fornøyd med det du har! Spenning får du vær så god oppsøke når du er singel! En kan UMULIG . Dersom du har vært utro, og har planer om å fortsette med forholdet - skal du ikke fortelle partneren din hva du har gjort - du kan ikke såre et menneske så enormt bare fordi du vil lette din egen samvittighet. Sorry, men du fortjener å ha svart samvittighet. Nå er jeg kanskje litt hard, men jeg har opplevd utroskap selv - ikke så kult akkurat! Det som er skremmende nå for tiden, er at utroskap blir mer og mer normalisert og akseptert. Hva er det som feiler folk egentlig? "Jeg-vil-ha-både-i-pose-og-sekk-jeg" -supernova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. juli 2002 #12 Del Skrevet 1. juli 2002 En ting er det forholdet du og sambo har - det synes jeg ikke høres ut som et forhold som er verdt å bruke tid og energi på. En annen ting er utroskap. Jeg kan ikke - og vil ikke fordømme utroskap. Forhold som har pågått over lang tid, eller gjentatte "overtramp" tror jeg ikke selv jeg ville klare å takle eller tilgi. :x Men - one-night-stand - der er jeg mer tvilende. Tror faktisk at jeg kunne tilgi det - men min partner må være ærlig om det. Jeg setter faktisk ærlighet veldig høyt - og å innrømme en "feil" eller en glipp - det tror jeg (og jeg sier TROR) at jeg ville akseptere. :oops: Men jeg tror dette er veldig situasjonsbetinget - det er så mye som spiller inn. Så i utgangspunktet er jeg villig til å tilgi......tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #13 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har dessverre ingen sympati for det du gjorde. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 1. juli 2002 #14 Del Skrevet 1. juli 2002 :D Hei til alle... Jeg er ENDA en kvinne som er enig med Kristian her inne... Dropp samboeren din, ELLER rydd opp !!! Hva du enn gjør: Unngå å gå bak ryggen på et menneske !!! Det er det simpleste som finnes. For man ville jo helst ikke ha opplevd det selv heller, ikke sant... joda! SÅ enkelt ER det faktisk !!! :evil: Og en annen ting i tillegg som jeg stiller meg uforstående til: Rettferdiggjør HANS feiltrinn DITT feiltrinn ??? Hm - - - Ok, DET sier deg vel det meste av det du trenger å vite om forholdet til han det... :blunke: Lykke til. :-? Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. juli 2002 #15 Del Skrevet 2. juli 2002 HELT ENIG MED (KRISTIAN 71) JEG OGSÅ,MED UTROSKAP MISTER EN TILITEN SAMBOER HAR TIL DEG . :evil: hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juli 2002 #16 Del Skrevet 2. juli 2002 Det ser ut som dere glemmer at alle mennesker er egoister...og det gjelder kvinner i like stor grad som menn.... Og får dere som enda ikke har skjønt det.... hun har tydeligvis mistet følelsene sine for samboeren...... Fei for deres egen dør først sier Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emporio Skrevet 2. juli 2002 #17 Del Skrevet 2. juli 2002 Utroskap er så ondt at det er skummelt, man går ut av forholdet før man i det hele tatt er utro.... Å være utro i ett forhold, jeg vet ikke om ord kan beskrive det jeg, men for meg er det det ondeste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #18 Del Skrevet 2. juli 2002 Og får dere som enda ikke har skjønt det.... hun har tydeligvis mistet følelsene sine for samboeren...... quote] Hvem andre her er det som ikke har skjønt det da? Poenget er vel heller det at folk mener hun bør avslutte forholdet til samboeren før hun ligger med andre. Selv du bør forstå dette waco, om du vil da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. juli 2002 #19 Del Skrevet 3. juli 2002 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Du og han du var utro med er like RÅTNE begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #20 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg synes at det er deilig å være litt utro en gang i mellom. Når man har hatt den samme samboeren i mange år, så pirrer det ekstra når man får en ny gutt mellom lårene. Jeg er så lett tent at jeg faktisk kommer når jeg tar tak i penis for å føre den inn i meg. hmmm..... Men, som andre sier : Vi er alle forskjellige. Sååååå, derfor mine kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå