AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hvor ofte ringer dere dem eller sender sms til dem ? Og hvor ofte ringer de eller sender sms til deg\dere ? Anonymous poster hash: 7946c...cad
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Vi ringes daglig, og sender melding ved behov. Nå er det spesielle grunner til at vi snakkes daglig, men jeg regner med at vi kommer til å snakke sammen på telefon/skype 1-2 ganger i uken når ting normaliserer seg. Anonymous poster hash: 267bd...152
Gjest Castielz Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Mine foreldre er skilte, jeg ringer dem ved behov, de ringer meg i ny og ne. Blir vel 2-3 samtaler pr måned tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Vi snakker på telefon 1 gang i uken, og kommer som regel på søndagsmiddag. Anonymous poster hash: 88a96...19d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Jeg snakker med mamam på meldinger, snapchats hver dag Bor kun en halvtimes kjøretur fra hverandre da, så så mye ringing er det ikke behov før. Møter henne ca en gang i uken. Pappa snakker jeg med i tlf ca en gang i uken Anonymous poster hash: 1a547...a8b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Meldinger/telefon 4-5 ganger i uken. Likt initiativ.Anonymous poster hash: aa87e...a77
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Jeg snakker med mamma flere ganger i uken, enten det er melding, snap eller facebook. Vi sees i snitt et par ganger i løpet av en uke.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Mail/sms 3-4 ganger i uka, ses 1-2 ganger i uka Anonymous poster hash: 7fccf...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Jeg kommer hjemmom i helgene fordi jeg jobber der de bor. For min del så er det jeg som står for kontakten ellers. Når jeg bodde i utlandet så var det alltid jeg som måtte ringe dem. Noen ganger ventet jeg lenge for å se hvor lang tid det tok for dem å slå på tråden, men det ble til at jeg ringte hjem da også. Fikk alltid beskjed på KG om at foreldre ikke vil virke som de "maser", men jeg tror de bare ikke er så interessert i å prate med meg. Anonymous poster hash: ddd9b...810 2
melatonin Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Snakker med mamma på tlf en gang i mnd, da er det jeg som ringer. ser mamma og pappa ca 2.hver mnd. Foreldra til mannen min ringer hver torsdag og hvis han ikke orker kryssforhøret og ikke tar tlf eller er opptatt med noe så tikker det inn kanskje 5 mld på 10 min og det blir nesten satt i gang leteaksjon Ser dem kanskje 2-3 ganger i mnd. Bor ca 20 min fra begges foreldre.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Mamma ringer meg minst en gang i uken for å spørre om jeg kommer på søndagsmiddag, jeg ringer henne sjeldnere enn 1 gang pr mnd. Ringer i snitt 1 gang annenhver måned til pappa, han ringer meg vel 1 gang pr mnd. Anonymous poster hash: 83543...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Jeg kommer hjemmom i helgene fordi jeg jobber der de bor. For min del så er det jeg som står for kontakten ellers. Når jeg bodde i utlandet så var det alltid jeg som måtte ringe dem. Noen ganger ventet jeg lenge for å se hvor lang tid det tok for dem å slå på tråden, men det ble til at jeg ringte hjem da også. Fikk alltid beskjed på KG om at foreldre ikke vil virke som de "maser", men jeg tror de bare ikke er så interessert i å prate med meg. Anonymous poster hash: ddd9b...810 Glemte å si... det blir vel en gang i uken hvis jeg ringer. Anonymous poster hash: ddd9b...810
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #13 Skrevet 6. mars 2015 Jeg tror jeg snakker med pappa 1-4 ganger i måneden. Mamma kan jeg fort snakke med annenhver dag. Bor nokså langt unna, så sees ikke så ofte, men mamma kjører gjerne og besøker meg 4-6 ganger i året og blir da i flere dager. Jeg er hos henne to ganger i året omtrent. Pappa er ikke like flink til å ta kontakt eller til å ha tid når jeg tar kontakt, men jeg treffer ham sikkert 4-8 ganger i året. Anonymous poster hash: 4b788...5d8
Emelisse Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Mine foreldre er skilte, jeg ringer dem ved behov, de ringer meg i ny og ne. Blir vel 2-3 samtaler pr måned tenker jeg. Samme her. Pappa sender i tillegg tekstmeldinger om stort og smått, mens mamma ikke tar kontakt og likevel surver over at vi sees/snakkes for sjeldent.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #15 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er hos mamma én dag i uken, og vi sender vanligvis en melding ila. uken for å bekrefte at jeg kommer. Anonymous poster hash: 34d0e...52b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #16 Skrevet 6. mars 2015 Ringer min datter 1-3 ganger hver dag. Eller meldinger. Hun ringer hvis det er noe spesielt. Faren hennes ringer henne bare 1-2 ganger i året. Min mann ringer sin sønn ca 1 gang i mnd. Anonymous poster hash: f98ac...545
Gjest Klaveret Skrevet 6. mars 2015 #17 Skrevet 6. mars 2015 Ringer min datter 1-3 ganger hver dag. Eller meldinger. Anonymous poster hash: f98ac...545 Er ikke det vell mye?? Jeg snakker med datteren min på tlf kanskje en gang i uken. Sms 3-4 ganger i uken, men da bare korte hyggelige meldinger som *glad i deg* eller *ha en fin dag*. Vi ses ca annenhver uke - bor i samme by.
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. mars 2015 #18 Skrevet 6. mars 2015 Akkuratt nå ringer mamma slitsomt mye, men det er nok fordi jeg kn føde når som helst. Ellers snakkes vi nesten hver søndag, da vi spiser middag sammen. Og det holder for meg
Nanami Skrevet 6. mars 2015 #19 Skrevet 6. mars 2015 Snakker med mamma på telefon et par timer i løpet av uka og skriver sammen hele tiden hver dag på melding og Facebook. Pappa snakker jeg kun med dersom jeg trenger hjelp med noe eller han trenger barnevakt. Blir vel et par mld i mnd.
veraa94 Skrevet 6. mars 2015 #20 Skrevet 6. mars 2015 Har kontakt med mamma flere ganger daglig. Sender alltid "god morgen-melding" og "god natt". Vi ringes når vi har ledig tid. Jeg er så utrolig heldig og har verdens aller beste mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå