Gå til innhold

Rare sykluser etter pilleslutt...

Ulrikke

Anbefalte innlegg

Har noen vært borti noe lignende?

Første mens etter pilleslutt kom 5 uker etter, og var "normal". Tok noen dager før den kom ordentlig i gang, så den ble litt lang, men tenkte ikke over det....

Denne gangen trodde jeg den kom forrige søndag... Friskt blod... Så kom det ingenting på et døgn, og så har det kommet veldig lite hver dag, litt blod og litt brunt... Og på fredag kom den plutselig for alvor... Jeg var oppblåst forrige helg, men på fredag kom de typiske "mensmurringene".

Jeg må vel bare vente og se om det går seg til om noen menser, eller?

Er det "normalt", tror dere? Hadde gått på Trionetta i 5-6 år i strekk, så jeg skjønner jo om kroppen bruker litt tid på å skjønne hva som skjer... Men nå har jeg jo mens mer eller mindre i to uker...

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg antar det er pga pillene. Kroppen bruker , som du sier, litt tid på å bli "normal" etter pilleslutt. Noen får ikke mens på lenge, noen får kraftig blødning, noen får uregelmessig... Det er veldig forskjellig. Hvis du er usikker, så kan du jo prate med lege. Men jeg tror godt du kan vente en syklus eller tre for å se om det stabiliserer seg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres akkurat slik jeg har det!!!!!

Nå har jeg fått min andre menstruasjon etter at jeg sluttet med p-piller etter 4 års bruk. Den startet akkurat slik du beskriver. Jeg stresser ikke noe med det og lar kroppen få litt tid på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet for 1/2 år siden og har forsatt uregelmessige sykluser.Håper de blir regelmessig snart, slik at det er lettere å finne eggløsning og forventet mensdag.

Aller helst vil jeg ikke ha mensen lenger men heller ett blått kryss på testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet for snart et år siden, og har hatt sykluser alt fra 24 til 35 dager. I tillegg har jeg ikke merket noe til eggløsning, som jeg før i tida alltid visste når var pga smerter... Føler meg som et "p-pille-vrak" jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I like måte Det er ikke SÅÅ lenge siden jeg sluttet på pillene, sluttet i mai. Hadde noe brunlig utflod noen dager etter at jeg sluttet, siden har jeg ikke sett noe til "tante rød" i det hele tatt :evil: Skulle bare ønske at den kunne komme snart slik at jeg får orden på syklusene mine. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn hadde jeg det også! Har gått på p-pillen i mange år, og sluttet nå i vinter for å få kroppen tilbake i normal gjenge igjen. Siden det har syklusen variert mellom 14 og 32 dager!! Men nå ser den endelig ut til å ha stabilisert seg på 26 dager. :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet med pillen på søndag, men har ikke fått noe mens enda. Venter i spenning på hva som vil skje. Ser at det forekommer mange variasjoner..

Har gått på pillen siden jeg var nitten med unntak av et par korte opphold. Nå er jeg 36 så det kan nok ta litt tid for det normaliserer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...