AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hvor ofte møter du en du dater seriøst?. Hvor mye tid bruker dere sammen? Kontakt på telefon, meldinger? Jeg møtte daten min 2 til 4 dager i uken i starten. Nå møtes vi ca en dag i uken. Vi chatter med hveandre hver eneste dag. Begge har jobber med ugunstige arbeidsvakter. Mye senvakter. Vil dere kalle å møtes en gang i uken som for lite? Anonymous poster hash: 38da3...4af
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Vi møtes som regel 1 ukedag og i helgen (da med en overnatting, men den som overnatter har alltid gått hjem tidlig søndagen). Om en av oss er opptatt blir det gjerne bare 1 dag i uken, og denne uken ikke i det hele tatt.. Jeg synes det er for lite, men det er vanskelig å få til mer når begge har forpliktende fritidsinteresser og gjerne har andre venner man ikke vil miste helt kontakten med. Vi sms'er omtrent annenhver dag, noe jeg også synes er litt lite. Men når sant skal sies, hva vi skulle meldt om mer vet jeg ikke, hverdagene mine er ikke akkurat så fryktelig spennende Ingen av oss liker å prate i telefonen, så jeg er bare takknemlig for at han ikke ringer meg. Anonymous poster hash: ad22c...b3f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Jeg synes en dag i uken er lite. Men både jeg og han har jobber med litt spesielle arbeidstider. Vi bor et stykke fra hveandre. Jeg har barn. Og så blir det slik at vi møtes kun en gang, toppen to i uken. Synes det er altfor lite egentlig. Anonymous poster hash: 38da3...4af
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Vi møtes en gang i uka, og stort sett fredag-søndag. Kunne gjerne vært hver dag for min del! Men følte dette var nok, men nå er jeg litt usikker? Er livredd for at vi er i ferd med å bare bli FF.... Anonymous poster hash: ffb6b...b24
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Jeg har møtt en fyr jeg dater 2-3 ganger i uka, det er maks av hva jeg "klarer" når jeg har en krevende jobb, en del fritidsinteresser og mange venninner. Tror han kunne tenke seg å se meg mye mer. Men vi er sammen 5-6 timer når vi ses, og vi bor nesten en time fra hverandre. Hadde jeg vært mer interessert hadde jeg nok prøvd å se han mer. Anonymous poster hash: 4b609...a43 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Da er jeg ikke alene om å ha det sånn. Anonymous poster hash: 38da3...4af
Nettinettet Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har møtt en fyr jeg dater 2-3 ganger i uka, det er maks av hva jeg "klarer" når jeg har en krevende jobb, en del fritidsinteresser og mange venninner. Tror han kunne tenke seg å se meg mye mer. Men vi er sammen 5-6 timer når vi ses, og vi bor nesten en time fra hverandre. Hadde jeg vært mer interessert hadde jeg nok prøvd å se han mer. Anonymous poster hash: 4b609...a43 Blir du mer interessert etterhvert som dere treffes? Er det derfor du fortsetter å treffe han selv om du ikke er interessert, eller er det en annen grunn?
Gakkepus Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Før vi ble sammen, møttes vi 4 ganger i uka. Det var veldig intenst, da jeg hadde skole mens han hadde fri, men samtidig, ville jeg tilbringe all min tid med han. Nå, som vi har blitt sammen, møtes vi hver gang han eller jeg har fra, ergo 4 ganger i uka og da med overnatting. Syns 1 gang i uka er - i følge meg - for lite.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Blir du mer interessert etterhvert som dere treffes? Er det derfor du fortsetter å treffe han selv om du ikke er interessert, eller er det en annen grunn? Jeg blir mer uinteressert faktisk. Nå tror jeg nok at jeg må si til han at jeg ikke er interessert i et forhold. Vi så hverandre en gang denne uka og jeg "orket" ikke å bruke helgen min på å treffe han, var mange andre jeg heller ville møte. Det er vel et tegn på at jeg ikke er så interessert? Anonymous poster hash: 4b609...a43
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 En eller to ganger i uka. Vanligvis fredag eller lørdag med overnatting og lang og lat frokost dagen etter. Trener sammen en eller to ganger i mnd. Snapper stort sett hver dag. Skriver litt på Facebook innimellom. Anonymous poster hash: cf646...e02
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 En gang i uken. Synes det er lite, men akkurat nå er begge svært opptatt. Anonymous poster hash: 61012...309
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 jeg møtte han for første gang på onsdag og i dag skal vi ha vår tredje date ;D Koselig å være sammen ofte syntes jeg, og det liker han også, heldigvis! Anonymous poster hash: 56966...bd6
tom1986 Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Møter de onsdag og søndag. Aldri mer og aldri andre dager.
Nettinettet Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Jeg blir mer uinteressert faktisk. Nå tror jeg nok at jeg må si til han at jeg ikke er interessert i et forhold. Vi så hverandre en gang denne uka og jeg "orket" ikke å bruke helgen min på å treffe han, var mange andre jeg heller ville møte. Det er vel et tegn på at jeg ikke er så interessert? Anonymous poster hash: 4b609...a43 Absolutt, så her er det nok viktig at du gir beskjed til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå