Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har sett nr 2? bare lurer på hvordan denne er i forhold til nr 1. er litt redd jeg kommer til å bli skuffet av å se nr 2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DD Nr. 1 er min favorittfilm og jeg tør ikke se nr. 2 for er redd det blir en skuffelse.

Gjest Anonymous
Skrevet
noen som har sett nr 2? bare lurer på hvordan denne er i forhold til nr 1. er litt redd jeg kommer til å bli skuffet av å se nr 2...

Jeg har sett den. 1'ern er klart bedre! Det er jo ikke de samme skuespillerne som spiller eller noen ting.

Men 2'ern var jo ikke direkte dårlig, bare dårligere enn 1'ern.

Skrevet

Har lurt litt på 2èrn jeg og, men da er den vel ikke helt verd å se da. :-?

Skrevet

Jeg har sett begge to. Må si at jeg ble overrasket over nr. 2. Den var mye bedre enn jeg hadde trodd..

Skrevet

Har aldri skjønt oppstyret rundt Dirty Dancing. Noen som har lyst å forklare fasinasjonen for meg?

Skrevet

Er umulig å forklare........

Når man er tenåring når filmen kommer og digga Patrick Swayze så blir det slik :-)

Og nå fremkaller den gode 80-tallsminner, akkurat som 60-tallsting bringer frem minner for generasjonen før der igjen

Gjest Lilleulv
Skrevet

Når jeg ser dirty dancing nå så synes jeg jo ikke den er så fantastisk bra. Men den vekker på en måte gode minner, det er en klassiker :)

2'ern var ikke spes bra... helt grei underholdning liksom. Jeg klarte ikke å leve meg like mye inn i handlinga liksom, de kunne kanskje gjort mer ut av det?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har ikke fått med meg at 2`eren har kommet engang jeg. :ler:

Skrevet

Kan godt skjønne at mange av dagens ungdom ikke synes dirty dancing 1 er noe særlig bra, men den var nok perfekt for de unge på den tiden den kom. I dag fins det så utrolig mange andre filmer.

Spør de unge om 20 år hva de synes om f.eks Titanic og de sier nok bare den er helt OK.

Skrevet

Når man er tenåring når filmen kommer og digga Patrick Swayze så blir det slik :-)

:slurp:

Jeg skal se nr 2, men har ikke så høye forventninger. Er det fin musikk og bra dansing så blir jeg fornøyd! :)

Skrevet

Har ikke Patrick Swayze en "gjesterolle/birolle" i nr 2?

Skrevet
Kan godt skjønne at mange av dagens ungdom ikke synes dirty dancing 1 er noe særlig bra' date=' men den var nok perfekt for de unge på den tiden den kom. .[/quote']

Nå er ikke jeg blant 'dagens unge', og alle venninnene mine digget DD da den kom. Og jøyje meg, det var greit å se den en gang, men 54?

Skrevet

Dårlig film...

Kopi av den første. Akkurat samme opplegget. Jente kan ikkje danse, møte flink dansegutt, skal delta på konkurranse og vinne. Yes...

Dessuten var Patrick Swayze blitt skuffande gammal.

Terningkast: 2

Skrevet

Tror ikke jeg ville likt DD 1 om jeg så den for første gang i dag egentlig. Det var liksom en sånn tenåringsgreie. Så jeg tror jeg skal droppe 2'ern.

Skrevet

Jeg synes 2 var bra jeg. Men du må jo ta den for det det er. Jeg ventet ikke den skulle være som 1, det hadde jo vært helt umulig. Jentefilm er det i alle fall definitivt!

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hihi, jeg syns 2'ern var dritkul!!! Jeg og to venninner av meg var av de som digga 1ern totalt, så vi satt og koste oss og småflira gjennom halve filmen. Alt var veldig likt - men lagt i en annen ramme. En annen søt fyr, og ca de samme konflikter. Patrick var med som danselærer i et par minutter av filmen, da klappa hele kinosalen, kult!!

Og, selvsagt, ta det for all del for det det er. Liker du DD 1, og har en viss humor, så blir i hvert fall DD2 herlig!!

Skrevet

"oh, I've had the time of my life..........."

Sukk. Den var bare såååå romantisk, og såååå vågal. Det var fast film i bursdagsselskaper en periode. Alle bare MÅTTE se den. Og om foreldrene kom inn, så var det såååå flaut og vi rødma og fniste *ler*. Patrick var jo bare deilig, og ungpikehjerter banket hemningsløst. Og når hun lærer å danse, og de danser Wow! :) Da burde ingen forstyrre.

Husker jeg satt der, og bare ønsket det skulle være meg, at jeg kunne treffe en sånn mann og lære å danse. Romantikken, det småfrekke. Jepp, en film man ikke glemmer. Hm, montro om jeg skal ta og leie den i helgen.

Nr to visste jeg ikke en gang fantes. Hvor gammel er den?

Skrevet

Den er drit dårlig.

Enern var kul da den kom, men det er mange år siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...