Gå til innhold

Redd for å være meg selv. Noen som har samme problemet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg liker en mann så er jeg redd for å drite meg ut på en måte. Man må jo stå frem som den man er, og være litt gøyal og interessant, og ikke helt "grå" og kjedelig. Men jeg er redd for å være meg selv, og redd for at han ikke skal like humoren min, og væremåten min, osv. Også tenker jeg at jeg bør skjerpe meg å fremstå kjedelig for å virke helt normal ut, slik at han ikke blir skremt.

Er dere andre redde for at han skal se på dere som masete, klengete, ha teit humor osv?

Anonymous poster hash: 77c7f...929
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var redd for det i mange mange mange år og jeg endret meg for å bli mer likt av flere. Problemet med det var at jeg ikke likte meg selv. For meg viste det seg å være bedre å ha en del som synes jeg var for mye, for masete, for høylytt, for krevende osv osv, enn at jeg ikke var meg selv. Det er mange som digger meg for at jeg er som jeg er, så hvorfor skal jeg bry meg om de som ikke gjør det? Ikke mitt problem.

Og hva skjedde når jeg ble trygg på meg selv og glad i meg selv som jeg er? Jeg treffer menn som liker meg pga den jeg er. Anbefales virkelig!

Vær deg selv, vær stolt av den du er og sorter ut de som ikke liker deg fordi de er ikke rett for deg uansett.. Hvis du prøver å være noen du ikke er, vil du jo gå glipp av den mannen som leter etter ei som er slik du egentlig er! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sant. Det er faktisk kjedelig å ikke kunne være seg selv. Og en mann får like meg som den jeg er for ellers blir det jo helt feil. Bra skrevet! :)

Anonymous poster hash: 77c7f...929

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...