AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har aldri datet før nå og har kun vært på en date med en gutt. Han har bedt meg ut igjen til helgen og jeg lurte på omde fleste av dere følger dating-"oppskriften". Da tenker jeg på at andre date så er det kyss og et par dates etter det sex etc. Jeg kjenner ikke denne gutten fra før av, selvom vi nå har sendt melidinger i over to uker. Det er kanskje litt teit, men jeg føler meg ikke klar for å kysse han. Er det teit avmeg å tenke sånn? Eller er det greit å ta ting litt sakte? Er ikke snakk om å vente flere måneder før det skjer noe mer, men kanskje ikke så raskt som på andre date. Jente 20 Anonymous poster hash: fa4c9...a9b
Nettinettet Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Det finnes ingen oppskrift når det kommer til dating. Alle mennesker er forskjellige og det som føles rett for noen føles ikke rett for andre. Du skal følge det som føles rett for deg og ikke bry deg om hva andre måtte si eller mene.. Lykke til på date nummer to 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Jeg tror det beste er å ansette en datingrådgiver. Anonymous poster hash: 17722...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå