AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Skal kjøpe en boks meg nutrilett shake 15 posj. Skal ikke gå på full diett, men tenkte å kanskje ta det på kvelden når jeg er fysen, og kanskje ertsatte det med lunsjen i ny og ne. Men er det noen som faktisk gikk ned i vekt ved hjelp av nutrilett shake? funker det? og hvis det gjør det, har du/dere noen gode råd? Anonymous poster hash: a2b58...9ea
Gjest Runforit Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Så lenge du er i underskudd går du ned. Spiller ingen rolle om det kommer fra shaker, mat eller godteri. Når det er sagt så smaker Nutrilett bajs. Lag heller en frisk og digg smoothie om du føler du vil drikke noe som metter. Om målet er en livsstilsendring der målet er en stram, fit og flott kropp som varer resten av livet så burde du tenke langsiktelig. Da må du innarbeide gode vaner og rutiner der du lærer psyke og kropp å spise rett og god mat kombinert med mer aktivtet som f.eks 3 treningsøkter per uke. Så istedenfor å kaste bort penger på pulverkurer så sett opp en skikkelig matplan uke for uke med frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds(finn inspirasjon på matblogger til digge tips til disse måltidene). Handle inn uke for uke slik at du alltid har en plan for hver dag over hva du skal spise og ikke minst skikkelig og næringsrik mat slik at du ikke går rundt sulten og fysen. Endret 6. mars 2015 av Runforit 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har gått ned 10 kilo de siste 3 månedene. Har ikke bare basert meg på bare shakes, men spist en porsjon middag eller noen knekkebrød hvis jeg har hatt lyst på fast føde. Jeg har ikke gått sulten, det gidder jeg ikke Har prøvd litt forskjellige smaker, men liker sjokolade best. Jeg tar 3 i stede for 2 dl vann, passer på at vannet er iskaldt, og drikker med sugerør- Da slipper jeg den bi-smaken jeg syns den har. De tok også noen dager med tilvenning for å bli vant med smaken. Nå liker jeg den. Jeg merka etter ca en uka at magesekken ble mindre, dvs at jeg trengte mindre fast føde før jeg ble mett, og det gjør jo ikke noe. Anonymous poster hash: a6682...3e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå