AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er ute etter slankepiller eller annet middel som gjør at matlysten synker. Anyone? Vet at piller med effedrin og koffein skal hjelpe, men effedrin er vel ikke lovlig i Norge. Anonymous poster hash: 59031...468
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Slankepiller er humbug! Neh, har prøvd et par slag, og jeg gikk ned mange kilo:) Anonymous poster hash: 59031...468
veraa94 Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Går ned mange kilo med avføringspiller også, men det er jo bare en real utblåsning der du taper masse vann. Vekten man går ned er ikke reell. 2
snurk Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Hvis det hadde eksistert noen "slankepiller" som faktisk virket, tror du ikke alle hadde visst om det da? ;-) Kutt ut sukker og trapp ned på karbohydrater, og du er allerede godt på vei...
_LanciA_ Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har prøvd både xenical og metformin. Jeg er var ikke sykelig overvektig eller noe men måtte ned raskt i vekt i forbindelse med en operasjon. Vel xenical var et reint helvete for min del. Den forhindre deler av fett i maten fra å bli tatt opp i tarmen. Metformin er egentlig for diabetes type 2 ,men den kan vist redusere matlysten. Begge krever resept og blir sjelden gitt hvis du ikke er veldig overvektig. Ingen av dem er noen mirakel kur, bare start hjelp og skal det ha noen effekt må du legge om kostholdet og bevege på kroppen.
Pringle Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Neh, har prøvd et par slag, og jeg gikk ned mange kilo:) Anonymous poster hash: 59031...468 Kan du ikke bruke de samme igjen?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Jeg syns det blir feil å si at alt innen slankepiller er humbug. Jeg har prøvd flere, noen med og noen uten hell. Uten hell: alt innen XLS (de fra apoteket, husker ikke hva mer de heter) og de som heter fatblocker/karboblocker . Med hell: mange produkter med grønn te i kombinasjon med koffein. Jeg hadde god effekt av noen som het "lean green" - de bestilte jeg via ebay etter at jeg først hadde prøvd en pakke fra norge. (billigere på ebay). Ga meg energi og jeg gikk ned mer i uken enn uten dem.... Kan være verdt å prøve syns jeg, da Anonymous poster hash: 14574...1a4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Hvis det hadde eksistert noen "slankepiller" som faktisk virket, tror du ikke alle hadde visst om det da? ;-) Kutt ut sukker og trapp ned på karbohydrater, og du er allerede godt på vei... Fordi de slankepillene ikke selges lenger, dessverre. Anonymous poster hash: 59031...468
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Ingen som vet om man får tak i Reductil-lignende piller? Umulig å finne de på nett.. Og jada, jeg VET at disse pillene kan være skumle. Anonymous poster hash: 59031...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå