Gjest Khloe Skrevet 5. mars 2015 #1 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hei! Jeg er på en evigvarende jakt etter en øyenbrynsblyant i riktig farge. Har funnet ut at det er helt umulig å finne en som passer meg som har blondt hår, da noen tydeligvis har fått det for seg at alle med blondt hår har oransje øyenbryn.. Eller hvertfall en varm tone på dem. Mine ser absolutt ikke bra ut i varm farge, og selv om jeg velger øyenbrynsblyanter beregnet for oss med ''blondt'' hår, så blir de enten for mørke eller for varme i fargen. Undertonen i huden min heller mot nøytral, men jeg kan ikke ha varme toner på bryna. Så jeg ender alltid med å bruke en slik blyant, for så å duse ut med lys øyenskygge. Så jeg lurer på om noen vet om en som fungerer for blondiner? Endret 5. mars 2015 av Khloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Del Skrevet 5. mars 2015 Finnes en lysebrun en på hm. den bruker jeg Anonymous poster hash: 1d924...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 5. mars 2015 #3 Del Skrevet 5. mars 2015 Finnes en lysebrun en på hm. den bruker jeg Anonymous poster hash: 1d924...7f7 Den har jeg liggende, og den er desverre ikke min farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 Mac har en skrublyant i fargen Fling som er nokså kald. Ellers har også Anastasia Brow Wiz i fargen Taupe eller noe sånt Anonymous poster hash: 55b28...bcc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffejenta30 Skrevet 5. mars 2015 #5 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg ble faktisk anbefalt en fra isadora Da jeg nappet bryn sist. Ble litt overrasket for trodde hun skulle selge meg noe dYrt, men hun sa hun sverget til den selv. Fargen heter light brown,og er litt grålig og veldig naturlig. Jeg har lite farge selv, og brunt blir ofte rart og varmt til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 5. mars 2015 #6 Del Skrevet 5. mars 2015 Mac har en skrublyant i fargen Fling som er nokså kald. Ellers har også Anastasia Brow Wiz i fargen Taupe eller noe sånt Anonymous poster hash: 55b28...bcc Akkurat det jeg skulle skrive. Har prøvd dem begge, elsket fling, helt til jeg prøvde anastasia sin brow wiz i taupe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 5. mars 2015 #7 Del Skrevet 5. mars 2015 Akkurat det jeg skulle skrive. Har prøvd dem begge, elsket fling, helt til jeg prøvde anastasia sin brow wiz i taupe. jeg bruker også Anastasia Brow Wiz i fargen taupe. kjempefornøyd! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg ble faktisk anbefalt en fra isadora Da jeg nappet bryn sist. Ble litt overrasket for trodde hun skulle selge meg noe dYrt, men hun sa hun sverget til den selv. Fargen heter light brown,og er litt grålig og veldig naturlig. Jeg har lite farge selv, og brunt blir ofte rart og varmt til meg. Den bruker jeg også, og er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 03ae5...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 5. mars 2015 #9 Del Skrevet 5. mars 2015 Akkurat det jeg skulle skrive. Har prøvd dem begge, elsket fling, helt til jeg prøvde anastasia sin brow wiz i taupe. Jeg har prøvd både Mac sin Fling, og Anastasia sin Taupe, og av de to er det helt klart sistnevnte som er kaldest i fargen, men ingen av dem er 100% kalde i fargen... så når ikke helt opp. Men har ikke enda funnet noe bedre dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 5. mars 2015 #10 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg har prøvd både Mac sin Fling, og Anastasia sin Taupe, og av de to er det helt klart sistnevnte som er kaldest i fargen, men ingen av dem er 100% kalde i fargen... så når ikke helt opp. Men har ikke enda funnet noe bedre dessverre. Har du kikket innom Anastasia dipbrow pomade i fargene blonde og taupe? Det er to relativt ganske grå i fargen og kalde. Dog ikke blyant, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 6. mars 2015 #11 Del Skrevet 6. mars 2015 Har du kikket innom Anastasia dipbrow pomade i fargene blonde og taupe? Det er to relativt ganske grå i fargen og kalde. Dog ikke blyant, men kanskje verdt et forsøk? Liker helst blyant ja, men kan gi det et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 6. mars 2015 #12 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Takk for mange svar Skal sjekke alt ut! Endret 6. mars 2015 av Khloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 8. mars 2015 #13 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) . Endret 23. juli 2015 av kvm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. mars 2015 #14 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg bruker smashbox duostift i taupe. Jeg er lys blond og ønsker ikke varme toner til brynene, denne er mere naturlig i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eee1 Skrevet 8. mars 2015 #15 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvilken butikk kjøper dere disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. mars 2015 #16 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvilken butikk kjøper dere disse?? Jeg kjøper min på kicks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 8. mars 2015 #17 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvilken butikk kjøper dere disse?? Anastasia Brow Wiz pleier jeg å kjøpe på blivakker.no, men de har den på Kicks f.eks. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eee1 Skrevet 8. mars 2015 #18 Del Skrevet 8. mars 2015 Takk☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erla Skrevet 9. mars 2015 #19 Del Skrevet 9. mars 2015 Brow-nie eyebrow pencil i fargen "blonde-y" fra Too Faced. Beste øyenbrynsblyant som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 9. mars 2015 #20 Del Skrevet 9. mars 2015 Liker veldig godt den mellombrune til Mary Kay. Har kald hudtone og blondt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå