Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God søndag!

Noen som kan gi meg noen tips til neglelakker som er bra? Jeg har prøvd noen forskjellige merker(Loreal,Rimmel,Maybelline,Helena Rubinstein...) men er liksom ikke heeelt fornøyd.... Noen som har noen tips til en bra neglelakk. For eksempel noen bra merker eller en spesiell neglelakk i et merke som er bra. Helst ute etter lakk som sitter lenge og som ikke blekner,flasser av og som er bra å legge på. Også ute ettr tips på merker som er gode på fransk manikyr,siden det er det jeg bruker mest og ikke sånn knæsj lilla,gul,orange og rødt!!!!Helst ikke RÅDYRE...Men er de vært det,så....!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker heller ikke de billige merkene. Nivea er aller verst, den flasser av etter bare en dag. Man merker tydelig at de ikke sitter så lenge som de noe dyrere. Det beste billigmerket er etter min mening L'Oreal LaquiResist. Ellers synes jeg Chanel har holdbare neglelakker.

Jeg er ikke interessert i å dille med underlakk og overlakk. Når jeg kjøper neglelakk ser jeg etter de som sitter bra av seg selv. Hvorfor bruke underlakk/overlakk når jeg kan finne neglelakker som varer like lenge uten?

Gjest Ethereal
Skrevet

OPI er kjempebra! Vet ikke om de er i normalt salg i Norge, men du får enkelte farger hos Lookfantastic; til ca hundrelappen.

Ellers liker jeg faktisk Nailfinity, men det dumme med den er at den er så h... vanskelig å få bort igjen. Jaja, sikkert en trade-off siden den sitter såpass bra. Jeg bruker den på tærne.

Skrevet

Jeg liker Isadoras best. Veldig fin pakning, og relativt billig.

Husk underlakk og HELT rene negler. Da sitter lakken i flere dager. Min sitter av og til nesten en uke før lakken begynner å flasse.

Skrevet

Dior Addict sitter godt. Men det er ikke så mange spreke farger å velge mellom synes jeg. Mest dus rosa og røde farger. Men det er mulig at mitt parfymeri ikke har stort nok utvalg.

Nailfinity sitter også godt.

Skrevet

Creative sine fra Creative Nail Design er de mest holdbare jeg har vært borti! Jeg har lakker fra 2001 som enda er som nye! Fås kjøpt nos Neglakademiet, ikke så dyre heller. Ellers så sitter neglelakken best når man først tar et strøk underlakk, så to strøk negllakk og et strøk overlakk oppå. :)

Skrevet

Nailfinity er min foreløpige holdbarhetsfavoritt (og jeg er EKSTREM til å slite bort neglelakk - burde vært med i testpanel for nye neglelakker egentlig 8) )!

Skrevet
Nailfinity er min foreløpige holdbarhetsfavoritt (og jeg er EKSTREM til å slite bort neglelakk - burde vært med i testpanel for nye neglelakker egentlig 8) )!

Hmmm...ser folk skryter av nailfinity her..

Lurer på hvorfor den sitter så bra på alle andre og ikke på meg jeg :(

Skrevet

OPI er den aller beste jeg har prøvd!

De har den på LF, og det er gratis frakt på OPI-produktene :P

Skrevet

Ble imponert over den nye Colorama-serien til Maybelline. Første gang jeg prøvde, satt den ganske pent i nesten 2 uker!

Det er foresten viktig at neglene er rene og uten olje før man tar på neglelakken. Noen negllakkfjernere inneholder litt olje, så det ødelegger litt å ta på negglakkfjerner først, for å preppe neglene. Pleier å vaske hendene grundig med håndsåpe (uten "mykgjørende oljer" à là Dove), skrubbe neglene og tørke godt, før jeg tar på første lag. Glemmer som regel underlakk og overlakk, men Colorama satt i hvertfall like fint i over en uke.

Catzy

• 2 uker senere...
Skrevet

Negllakk sitter omtrent aldri superbra på naturlig negler...hvorfor? Fordi negler inneholder fett/olje, og da sitter ikke lakken så bra. Men, selvfølgelig så er det forskjell på lakker også. Siden jeg er negldesigner (muligens litt inhabil hehe) så bruker jeg mest lakker "i bransjen". OPI, Creative, TL Design og EZ FLow er mine favoritter....jeg sverger til både over og underlakk. Velg i såfall over/underlakk i samme merke

Skrevet

chanel er bra.

ser flere nevner OPI, aldri prøvd dette merket, men mener å ha lest at det skal ha kommet på markedet i norge også nå...

Skrevet

Versace sin sitter bra og har fine farger synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...