AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Møtte en mann i slutten av januar via felles venner. Snakket med ham ved to anledninger sammen med flere folk tilstede. Jeg tok initiativ til en date for 2,5 uker siden, noe han satte pris på. Vi har vært på 6 dater de siste 2,5 ukene. Kysset for første gang på date nr 2. Hadde sex på date nr 4 og 5. Jeg har jo ikke kjent ham så lenge, men liker ham veldig godt! Hver gang vi møtes avtaler vi alltid neste date. Har overnattet hos hverandre og koser masse. Kan ligge på sofaen sammen i flere timer. Er ganske sikker på at han ikke dater andre og det gjør ikke jeg heller. Når tenker dere det er passende å snakke om å bli kjærester? Jeg vet dette er veldig individuelt og noe vi bør kjenne på selv, men jeg er klar for å bli sammen ganske snart, men vil ikke skremme ham bort. Han behandler meg vel som kjæresten sin, men jeg har ikke møtt vennene eller familien hans. Våre felles venner vet ikke om at vi dater. Jeg liker ikke å fortelle folk om noe før det er blitt seriøst. Nå føler jeg vi går og gjemmer oss. Jeg unngår våre felles venner når jeg vet han er der for å unngå spørsmål hehe. Han vil alltid jeg skal være med når han er med våre felles venner. Jeg bør nok snakke med ham om dette, men hvordan? Vil ikke skremme han bort eller presse han til noe. 2,5 uker er tross alt ikke så lenge, eller? Vi er i slutten av 20-årene. Anonymous poster hash: fd3f7...9ba
Gjest rådyr Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Hehe, nei 2,5 uke er ikke lenge. Slapp av og kos deg. 2
Nettinettet Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Jeg synes du skal nyte de følelsene du har nå og hvor fint dere har det sammen, og ikke tenke så mye mer enn det. Hvis noen spør så er det jo bare å si at dere treffes og blir kjent. Da vet folk at dere treffes uten at det blir forventinger om at dere er kjærester. Du sier at du vil bli kjæreste med han ganske snart, men jeg lurer på hvorfor? Du sier du kjenner han godt, men kjenner du til hvordan han er i en relasjon, med deg? Hvordan vil han være å vokne opp med hver dag, ha rundt deg 24/7, hvordan er han når han er stressa, sliten, noe oppstår som er utenfor hans kontroll. Hvordan er han i forhold til det å ta hensyn til en annen person sånn ca hele tiden? Gi dette tid og bli kjent med han som person i ett forhold over tid, før du tenker at dette er mannen du vil leve resten av livet ditt med. Hvorfor forhaste deg inn i noe, når det som dere har nå egentlig fungerer veldig fint? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Hehe, nei 2,5 uke er ikke lenge. Slapp av og kos deg. Takk TS Anonymous poster hash: fd3f7...9ba
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg synes du skal nyte de følelsene du har nå og hvor fint dere har det sammen, og ikke tenke så mye mer enn det. Hvis noen spør så er det jo bare å si at dere treffes og blir kjent. Da vet folk at dere treffes uten at det blir forventinger om at dere er kjærester. Du sier at du vil bli kjæreste med han ganske snart, men jeg lurer på hvorfor? Du sier du kjenner han godt, men kjenner du til hvordan han er i en relasjon, med deg? Hvordan vil han være å vokne opp med hver dag, ha rundt deg 24/7, hvordan er han når han er stressa, sliten, noe oppstår som er utenfor hans kontroll. Hvordan er han i forhold til det å ta hensyn til en annen person sånn ca hele tiden? Gi dette tid og bli kjent med han som person i ett forhold over tid, før du tenker at dette er mannen du vil leve resten av livet ditt med. Hvorfor forhaste deg inn i noe, når det som dere har nå egentlig fungerer veldig fint? Takk for et veldig bra svar Jeg tror nok grunnen til at jeg tenker på dette er at jeg er redd for at han skal forsvinne. Vil holde fast på ham på en måte. Men om dette forholdet fungerer, klarer vi oss vel bare som "dater" en stund til. Er det for tidlig å fortelle at jeg liker han? Han forstår det vel siden vi har sex og lignende. Vi er ikke veldig romantiske noen av oss og ikke snakket mye om følelser Anonymous poster hash: fd3f7...9ba
Nettinettet Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Takk for et veldig bra svar Jeg tror nok grunnen til at jeg tenker på dette er at jeg er redd for at han skal forsvinne. Vil holde fast på ham på en måte. Men om dette forholdet fungerer, klarer vi oss vel bare som "dater" en stund til. Er det for tidlig å fortelle at jeg liker han? Han forstår det vel siden vi har sex og lignende. Vi er ikke veldig romantiske noen av oss og ikke snakket mye om følelser Anonymous poster hash: fd3f7...9ba Mange tror at de klarer å holde på noen fordi de gir masse av seg selv, både via handlinger og via ord, men sannheten er at dette ofte kan få noen til å føle seg kvelt. Grunnen til at folk bli værende er fordi de trives sammen med noen totalt sett. De liker personen og de liker følelsen de får sammen med personen. Bruk heller tiden på å vise han hvem du er og sett pris på han ved å gi han komplimenter for de gangene han faktisk fortjener det, ikke bare for å gi noen.. Selvfølgelig kan du si at du liker han og at du trives med å tilbringe tid sammen med han. Det vil han nok sette pris på. Men prøv å gjør det på en litt naturlig måte, f.eks etter at dere har tilbragt litt tid sammen, som en hyggelig avslutning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå