AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Nå er jeg lei av at gangen min flyter over av ting og tang Vi har egentlig masse skapplass, men det som brukes oftest av votter og luer og denslags blir sjelden lagt bort, så da blir det gjerne liggende på benken i gangen eller på gulvet. Er det noen som har noen gulltips til hvordan man kan samle alt på ett sted og samtidig ha det veldig lett tilgjengelig når man skal løpe ut døra? Har dere noe som er felles for alle i familien, eller har hver enkelt "sin" plass?Jeg har tenkt litt på å henge noen kurver e.l. på veggen, men har liksom ikke funnet noen som egner seg... Vil gjerne se bilder av hvordan andre har løst det Anonymous poster hash: c8cd5...dac
Batteri Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/90294442/ Denne ønsker jeg meg 😊
Jade Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Vi har en benk med 3 kurver inni. Har også en pen kurv stående oppå, hvor de minste kan legge luene etc som de bruker daglig.
Løvefrøken Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Vi har en vanlig kommode i gangen, funker fint da det er lettvint å bare dra ut skuffen... Min søster har brukt skoskap, de er jo mye smalere, så i hennes smale gang funka det supert
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Kommode i gangen. Skuff dedikert til votter, luer, skjerf og halser. Gangkommode er noe jeg trodde "alle" hadde Anonymous poster hash: c2f8e...774
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Har hengt flere sånne handlenett i hullmønster til å henge på barnevognen på knottene til skapet. En farge til hver person. Da er det mulig å se hva som er oppi uten å tømme ut alt. Rydder og vasker luer og votter m.m. en gang for uken. Anonymous poster hash: f8596...fa1 1
159 Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Skoskap (f.eks. Ikea "Trones"). Henges på veggen. Om du ikke vil kjøpe nytt, er det mange brukte på finn.no. Fåes i mange farger.
lykkelige.meg Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Kurver til å henge på vegg, lett å legge oppi. Og åpen og luftig dersom noe skulle være litt luftig :-) feks noe som dette http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/kurver-og-kister/julia-kurv2/ Evt kan du Google "kurver til vegg"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå