Gå til innhold

Sky high curves-takk for god anbefaling :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest mye postitivt om sky high curves maskara her inne bestemte jeg meg for å prøve den jeg og. Syns den satt fint på. Rimelig i pris er den jo også. (Kjøpte den på hm til rundt 80,-)

Så takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig :) Jeg likte den i hvert fall godt, syns den satt fint og holdt lenge uten å drysse.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den er en av mine favoritter også. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å kjøpe dyre mascaraer når det finnes slike som denne.

Skrevet

Jeg måtte også prøve den etter anbefalinger her inne og ble overrasket over hvor bra den er.

Sier som Ethereal; Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å kjøpe dyre mascaraer når det finnes slike som denne

Skrevet

Sier som Ethereal; Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å kjøpe dyre mascaraer når det finnes slike som denne

Enig i det jeg også :)

Skrevet

Sky high curves og ArtDeko øyeskygge-base er vel de to tingene kg-brukerne er enige om at er noe av det beste på markedet.

Skrevet

Hadde planer om å kjøpe denne men så fant jeg en annen, tror den er maybellines... den er iallfall rosalilla og har sølvfarget lokk og du skal definere hver vippe med den. Gidder ikke ut og sjekke navnet hehe, men denne anbefaler jeg, ser ut som jeg har to cm vipper fra siden hu hei! :D Neste gang skal jeg prøve sky high curves, bare sånn for å holde meg til tema :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...