AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg betalte et hotell i Storbritannia rett før jul, men nå har vi funnet et annet vi heller vil bo på. Betingelsene da jeg betalte var at hotellet hadde full refusjon frem til kl 16 ankomstdag. Trodde det skulle være en smal sak. En ukes tid etter avbestillingen sendte jeg en e-post for å etterlyse pengene mine. Da hadde ikke hotellet fått kanselleringen min. (Jeg hadde fått kanselleringsbekreftelse på e-post) Siden den gang har det vært en god del e-poster mellom meg og en fyr sentralt i kjeden (Best Western), og han lover stadig at pengene skal være på vei. Men jeg ser ikke snurten av de! Betalte med Visa, mitt dumme naut. Hva kan jeg gjøre annet enn å mase hull i huet på han som jeg har kontakt med der nå? Anonymous poster hash: dc30f...35d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Og reisen ligger fortsatt flere mnd. frem i tid, så tidspunkt for kansellering skulle være godt innafor, og vel så det. TS. Anonymous poster hash: dc30f...35d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Kontakt banken du har Visa-kortet fra, du kan ha krav på hjelp/refusjon der. (se pkt. 2 i lenken under) Går ikke det kan du henvende deg til Forbruker Europa Anonymous poster hash: 2861b...9f1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Supert, takk skal du ha!! TS Anonymous poster hash: dc30f...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå