Gjest Skrevet 9. mars 2015 #41 Skrevet 9. mars 2015 Min pappa er rørlegger og advarer mot bruk av gråaktig, billig dopapir som f.eks First Price. Han sier det samme som blir sagt av andre i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #42 Skrevet 9. mars 2015 Foretrekker Serla. Vet ikke om det er bra eller dårlig for rørene, men det er bra for meg. Lambi er grusomt. Det smuldrer opp og ræva er full av små papirbiter. Sånne softe typer kommer ikke i hus her. Hvor mye? Tja. 1-2 ruller i uka? Ikke mer i alle fall. Vi er to stk. Anonymous poster hash: 8766f...e43
Minya Skrevet 10. mars 2015 #43 Skrevet 10. mars 2015 Et par-tre-fire ruller i uka alt ettersom hvordan avføringen til Hr- og Fru Minya er den aktuelle uka. Og så snyter jeg meg ofte mens jeg allerede sitter der, så det går noen meter bare for snørr også. Vi bruker den svære lilla pakka man får på Rema. Koster rundt 70kr elns, tror det er 18 ruller i pakka. Jeg takler ikke Lambi dasspapir, for HVER eneste jævla gang jeg skal tørke meg med Lambi, sitter jeg plutselig med alle fingrene oppi slufsa fordi papiret revner. Eneste gangene jeg har klart å unngå det er ved å bruker unødvendig mye papir, men da ender jeg opp med et drittlass små smuldrebiter oppi der i stedet. Blerk. Med den typen vi bruker, kan jeg ta to tørk og bli ferdig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå