AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg må bare spørre her, jeg kan jo ikke google dette liksom! Babyen min har ikke vanlige brystvorter, altså ikke noe annerledes hud i en sirkel og så noe i midten. Det er bare en tynn "strek" som er den midterste delen av knoppen som etterhvert sikkert vil vende seg ut til å bli en brystvorte. Men er det sånn som dette det skal være? Har sett at andre babyer har mye mer "normal" brystvorter, men legen har aldri nevnt noe om min? Jeg skal dit igjen på mandag og skal spørre igjen da, men kanskje noen her vet om dette bare er som det skal være eller ikke. På forhånd beklager om det er et idiotisk spørsmål, men jeg vet ikke alt om babyer enda. Anonymous poster hash: bdd59...ef4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Det høres da ganske normalt ut? Anonymous poster hash: 16734...37f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Den ene brystvorta mi var slik til jeg kom i puberteten, og det er helt normalt. Det kalles innovervendt brystvorte og stort sett kommer den ut etterhvert. Anonymous poster hash: 3d198...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå